Servicii de proiectare fazele: studiu de fezabilitate, studiu hidrogeologic, elaborare documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism, alte studii de de specialitate relevante, proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de constuire (P.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, Proiectul tehnice de e...
Servicii de proiectare fazele: studiu de fezabilitate, studiu hidrogeologic, elaborare documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism, alte studii de de specialitate relevante, proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de constuire (P.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, Proiectul tehnice de executie (PT+CS+DE), proiect pentru autorizarea executarii organizarii lucrarilor (P.O.E.), intocmire raport la terminarea executiei lucrarilor permanente, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as-built" pentru obiectivul de investitii: "Lucrari de protectie si regularizare a malurilor paraului Azuga in zona de surpare si alunecare masiva a versantului stang Sorica, adiacent zonei locuite Umbroasa, oras Azuga, judetul Prahova"
Valoarea estimata a serviciilor este de 354.000 lei, fara TVA, fiind compusa din:
- documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea avizelor - 19.000 lei
- verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detalilor de executie - 12.000 lei
- studiu hidrogeologic - 15.000 lei
- studiu de fezabilitate 123.200 lei
- proiect tehnic si detalii de executie - 184.800 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.