Scopul aplicării acestei proceduri de achiziție publică este încheierea urmatoarelor contracte de prestari servicii, conform
cerințelor din Caietele de sarcini, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare: Servicii de proiectare
fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistență tehnică din partea proiectantului pentru Investitia I4.1. “Eliminarea obstacolelor
din cursurile de apă ...
Scopul aplicării acestei proceduri de achiziție publică este încheierea urmatoarelor contracte de prestari servicii, conform
cerințelor din Caietele de sarcini, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare: Servicii de proiectare
fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistență tehnică din partea proiectantului pentru Investitia I4.1. “Eliminarea obstacolelor
din cursurile de apă în scopul facilitării refacerii conectivității habitatelor și speciilor dependente de apă” aferente
obiectivelor de investitii ABA Crisuri pentru 542 de hectare:LOT 1 -Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E.,
inclusiv Asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Dezvoltarea complexă a ecosistemului
râului Crişul Repede pe sectorul aval Oradea - frontiera româno – maghiară,,LOT 2 -Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S.,
D.D.E., inclusiv Asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Gestionarea integrată a măsurilor
de conservare a biodiversității în bazinul hidrografic Crișul Negru,,LOT 3 -Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S.,
D.D.E., inclusiv Asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Gestionarea integrată a măsurilor
de conservare a biodiversității în bazinul hidrografic Ier,, Valoarea estimata pentru atribuirea contractelor de prestari
servicii a celor 3 loturi este de 5.843.868 lei, fără TVA. -CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractelor de
achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție
publică pentru fiecare lot atribuit, este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului
făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației
privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu
modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractanta precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat
câștigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor
bugetare cu aceasta destinație. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate,
pe o perioada de 6 (sase) luni de la data aprobarii raportului procedurii si/sau de la data de soluționare definitivă a eventualelor
contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate
cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă
încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractanta
nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura
acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractanta a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.Numarul de zile pana la care se pot solicita
clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18. Autoritatea contractanta va raspunde in mod
clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita pentru
depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici
până la termenul-limită stabilit. Solicitarile de clarificari vor fi transmise obligatoriu in format editabil.