Scopul aplicării acestei proceduri de achiziţie publică este încheierea urmatoarelor contracte de prestari servicii, conform cerinţelor din Caietele de sarcini, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare:
Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru Investitia I4.1. “Eliminarea obstacolelor din cursurile de apă în scopul facili...
Scopul aplicării acestei proceduri de achiziţie publică este încheierea urmatoarelor contracte de prestari servicii, conform cerinţelor din Caietele de sarcini, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare:
Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru Investitia I4.1. “Eliminarea obstacolelor din cursurile de apă în scopul facilitării refacerii conectivităţii habitatelor şi speciilor dependente de apă" aferente obiectivelor de investitii ABA Crisuri pentru 542 de hectare:
LOT 1 -Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Dezvoltarea complexă a ecosistemului râului Crişul Repede pe sectorul aval Oradea - frontiera româno – maghiară,,
LOT 2 -Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Gestionarea integrată a măsurilor de conservare a biodiversităţii în bazinul hidrografic Crişul Negru,,
LOT 3 -Servicii de proiectare fazele S.F., PTh+C.S., D.D.E., inclusiv Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ,,Gestionarea integrată a măsurilor de conservare a biodiversităţii în bazinul hidrografic Ier,,
Valoarea estimata pentru atribuirea contractelor de prestari servicii a celor 3 loturi este de 5.843.868 lei, fără TVA.
-CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractelor de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică pentru fiecare lot atribuit, este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractanta precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 (sase) luni de la data aprobarii raportului procedurii si/sau de la data de soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractanta nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractanta a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. Solicitarile de clarificari vor fi transmise obligatoriu in format editabil.