Feedback
I.D.: 84700262

Servicii de proiectare (fazele PT, DE, DTAC, DTOE, CS, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor) aferente investiţiei: "Eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice: Casa de tip familial Gabriela.

Data publicarii
17.07.23 Exista 40.966 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
21.07.23
Pretul estimativ:
8.395,27 RON - 8.395,27 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare (fazele PT, DE, DTAC, DTOE, CS, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor) aferente investiţiei: "Eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice: Casa de tip familial Gabriela conform caiet de sarcini. • Propunerea tehnica - Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini...
Servicii de proiectare (fazele PT, DE, DTAC, DTOE, CS, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor) aferente investiţiei: "Eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice: Casa de tip familial Gabriela conform caiet de sarcini. • Propunerea tehnica - Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini Propunerea tehnică va conţine în mod obligatoriu : a) O descriere clară, concisă referitoare la fiecare activitate necesară asigurarii serviciilor, respectiv a metodologiei de realizare a serviciilor solicitate prin caietul de sarcini; b) Graficul general de prestare a serviciilor. Acesta va cuprinde activităţile, ordinea şi derularea în timp a activităţilor pe care ofertantul le propune să le realizeze pentru îndeplinirea contractului. Graficul va fi detaliat pe zile calendaristice (sau săptămâni) şi va ilustra succesiunea de prestare a serviciilor de proiectare. c) Referitor la resursele umane implicate în derularea contractului, ofertantul va face dovada faptului că toţi experţii propuşi în cadrul prezentului contract au studii superioare finalizate conform legialaţiei în vigoare şi experienţă specifică în contracte în care să fi desfăşurat activităţi similare. d) Declaraţie pe proprie răspundere privind respectarea condiţiilor de mediu, sociale şi cu privire la relaţiile de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului de servicii ; în cazul unei asocieri, aceasta declaraţie va fi asumată de toţi membrii asocierii, iar în cazul subcontractării, ea va fi prezentată de fiecare subcontractant în parte. • Propunerea financiară va conţine în mod obligatoriu : a) Formularul de ofertă şi anexa acestuia – lista cu preţurile pentru fiecare componentă a proiectării, din secţiunea “Formulare" semnate de reprezentatul legal al ofertantului unic. În cazul unei Asocieri, vor fi semnate de reprezentatul legal împuternicit al asocierii. Notă: Lipsa formularului de ofertă reprezintă lipsa propunerii financiare, respectiv lipsa actului juridic de angajare în contract, ceea ce atrage încadrarea ofertei în categoria ofertelor inacceptabile. b) Declaraţia pe propria răspundere că oferta cuprinde toate costurile necesare derulării contractului, conform graficului de execuţie prezentat şi cu asumarea prestării serviciilor, în corelare cu documentaţia de atribuire şi prevederile legale în materie. Oferta va include toate costurile, nefiind acceptate solicitări financiare ulterioare suplimentare, pe parcursul proiectării sau execuţiei lucrărilor. • Oferta va fi transmisă pe email: achizitiipublicecjg@gmail.com Condiţii contract: conform clauzelor contractuale Criterii de atribuire: Preţul cel mai scăzut Termen limită primire oferte : 21.07.2023
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pentru demararea procedurii de achiziţie materiale consumabile şi birotică, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2 14.12.20
Servicii de asigurare a verificării execuţiei corecte a lucrărilor de construcţii (dirigenţie de şa  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru Casa de tip familial Ioana  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru Casa de tip familial Elena  
REALIZARE TROTUARE IN COMUNA VALEA DRAGULUI ETAPA 2 (lucrare in continuarea etapei 1), JUDETUL GIURGIU  
Definitivarea aspectelor tehnice si financiare pentru demararea procedurii de achizitie pentru furnizarea de echipamente IT 08.07.20
Definitivarea aspectelor tehnice si financiare pentru demararea procedurii de achizitie pentru furnizarea de echipamente IT 01.07.20
Studii pentru ”RECONSTRUCŢIA ECOLOGICĂ A BĂLŢII COMANA, JUDEŢUL GIURGIU”  
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pt demararea procedurii de achiziţie echipamente IT, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2021– Program RO-CULTURA 24.11.20
Dirigentie de santier rest de executat Modernizare DJ 503A, Halta CFR Onceşti – Radu Vodă Izvoarele