Obiectul achiziţiei îl reprezintă servicii de proiectare fazele PT + CS + DE + PAC şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii „Centru de zi şi unitate de îngrijire la domiciliu în comuna Păuşeşti Măglaşi, judetul Vâlcea”, precum şi execuţia, finalizarea şi remedierea oricăror defecte ale lucrării „Centru de zi şi unitate de îngrijire la domiciliu în comuna...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă servicii de proiectare fazele PT + CS + DE + PAC şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii „Centru de zi şi unitate de îngrijire la domiciliu în comuna Păuşeşti Măglaşi, judetul Vâlcea”, precum şi execuţia, finalizarea şi remedierea oricăror defecte ale lucrării „Centru de zi şi unitate de îngrijire la domiciliu în comuna Păuşeşti Măglaşi, judetul Vâlcea” - asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii, construcţii şi instalaţii, utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj, montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice şi funcţionale, lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier.
Valoarea totală estimată a prezentului contract este 1.456.557,98 lei, fără TVA şi cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + asistenţă tehnică din partea proiectantului 27.793,91 lei, fără TVA, compusa din:
A. Proiect tehnic, detalii execuţie şi documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor – 20.845,43 lei, fără TVA
B. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 6.948,48 lei, fără TVA
Cheltuieli lucrari de executie: 1.428.764,07 lei compusa din:
A. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii (alimentare cu apa, canalizare menajera şi alimentare cu gaze naturale) – 21.775,32 lei, fără TVA.
B. Construcţii şi instalaţii – 1.351.646,25 lei, fără TVA
C. Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice şi funcţionale -2.757,39 lei, fără TVA
D. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 39.068,65 lei, fără TVA
E. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 13.516,46 lei, fără TVA
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 85.998,19 lei. Acestea nu fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, urmând să fie atribuite, doar dacă va fi cazul, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul de realizare a contractului va fi maxim 255 zile.
Durata de prestare a serviciilor elaborare proiect tehnic, detalii execuţie şi documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor va fi maxim 45 zile din întreaga perioadă de realizare a contractului de 255 zile, asistenţa tehnică din partea proiectantului urmând a se derula pe întreaga perioadă de executie a lucrarilor la obiectivul de investitii in cauza.
Durata de realizare a lucrărilor va fi maxim 210 zile.
Ofertantul are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare la documentaţia de atribuire pana in a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.