Serviciile şi lucrările solicitate constau în realizarea următoarelor activităţi:
A) Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor. Documentaţia elaborată în cadrul serviciilor de proiectare va fi în conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016, precum şi în conformitate cu Ordinul nr. 863/2008 şi va respecta Standardele naţionale şi reglementările tehnice în domeniu...
Serviciile şi lucrările solicitate constau în realizarea următoarelor activităţi:
A) Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor. Documentaţia elaborată în cadrul serviciilor de proiectare va fi în conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016, precum şi în conformitate cu Ordinul nr. 863/2008 şi va respecta Standardele naţionale şi reglementările tehnice în domeniu.
B) Execuţia lucrărilor.
Lista drumurilor ce fac obiectul proiectului:
1. DC188 Ciomăgeşti – Dogari – Lim. Jud. OLT - 3813,30 m
2. DC 193 Ciomăgeşti– Păuneşti TR. I - 1084,61 m
3. DC 193 Ciomăgeşti– Păuneşti TR. II - 2102,17 m.
Prin reabilitarea drumurilor, traficul va beneficia de condiţii superioare de circulaţie, condiţii care se vor concretiza într-o serie de avantaje sociale şi economice, precum:
- îmbunătăţirea infrastructurii rutiere şi realizarea unui confort sporit pentru participanţii la trafic;
- sporirea siguranţei circulaţiei;
- scăderea duratei de deplasare;
- reducerea semnificativă a poluarii mediului prin reducerea noxelor şi a zgomotului;
- condiţiile de rulare corespunzătoare reduc uzura mijloacelor de transport şi degradarea acestora;
- ameliorarea în conformitate cu standardele în vigoare a condiţiilor de viaţă ale locuitorilor, cresterea sănătăţii populaţiei şi eliminarea stării de stres;
- îmbunătăţirea accesibilităţii şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor, care va stimula o dezvoltare economică durabilă;
- crearea de noi locuri de muncă pe perioada execuţiei lucrărilor sau pastrarea locurilor de munca deja existente.
Conform Expertizelor tehnice şi referatului de prelungire a expertizei realizată în anul 2020 se propun două soluţii de intervenţie pentru reabilitarea structurii rutiere.
Din punct de vedere tehnico-economic, în conformitate cu starea tehnică şi traficul actual, se recomandă Soluţia I.
Această soluţie este similară structurii rutiere existente fiind o structură flexibilă. Soluţia alternativă presupune realizarea unei structuri semirigide ce ar putea conduce la apariţia de fisuri şi tasări diferenţiate între cele doua sisteme rutiere. Totodată din experienţa ultimelor contracte similare soluţia recomandată este mai economică din punct de vedere financiar, după cum urmează:
• 4 cm strat de uzură BA16 rul 50/70
• 6 cm strat de binder BAD22.4 leg 50/70
• 15 cm strat de bază din piatră spartă conform SR EN 13242+A1
• 20 cm strat de fundaţie din balast de râu conform SR EN 13242+A1
• 20cm strat de forma din pietruirea existenta (umplutura de material argilos prafos cu pietris, balast cu material argilos prafos).
Valoare estimată = 15.251.455,91 Lei din care, pe capitole bugetare:
1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială = 8.375,00 lei, fără TVA
3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor = 15.000,00 lei, fără TVA
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 126.500,00 lei, fără TVA.
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 44.945,18 lei, fără TVA.
4.1. Construcţii şi instalaţii = 14.981.727,09 lei, fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 74.908,64 lei, fără TVA .
Valorile nu conţin TVA.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.