Se propune achizitionarea de servicii de proiectare tehnica (elaborare a documentatiei tehnico-economice fazele DTAC, DTOE,
PT si DDE, asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrări in cadrul proiectului „Construire si dotare cu
echipamente medicale Corp Nou Cladire - Bloc Operator, ATI, Saloane spitalizare, Farmacie, Centrala termica, Laborator Central
si Birouri Administrative, Administ...
Se propune achizitionarea de servicii de proiectare tehnica (elaborare a documentatiei tehnico-economice fazele DTAC, DTOE,
PT si DDE, asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrări in cadrul proiectului „Construire si dotare cu
echipamente medicale Corp Nou Cladire - Bloc Operator, ATI, Saloane spitalizare, Farmacie, Centrala termica, Laborator Central
si Birouri Administrative, Administrativ, Bloc alimentar in cadrul SPITALULUI ORASENESC VISEU DE SUS" conform documentatiei
tehnice de atribuire (S.F.) :Valoarea estimata fara TVA a contractului este de : 211.798.415,13 lei fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 1.2 Amenajarea terenului RON 923.405,00 1.3 Amenajari pentru
protectia mediului si aducerea la starea initiala RON 200.000,00 1.4 Cheltuieli pentru relocarea utilitatilor RON 202.000,00
Total Cap. 1 RON 1.325.405,00 Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
"2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii" RON 450.000,00 Total Cap. 2 RON 450.000,00
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii
avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 345.000,00 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor
de executie RON 474.233,00 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 3.490.000,00 3.8.1 Asistenta tehnica
din partea proiectantului RON 850.000,00 Total Cap. 3 RON 5.159.233,00 Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 84.373.982,91 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON 7.567.198,29
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 42.015.752,00 4.5.1 Dotari medicale RON 67.988.261,00
4.5.2 Dotari IT RON 750.000,00 4.6 Active necorporale RON 1.200.000,00 Total Cap.4 RON 203.895.194,20 Capitolul 5 - Alte
cheltuieli 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 500.000,00 5.1.2 Cheltuieli conexe
organizarii santierului RON 468.582,93 Total Cap.5 RON 968.582,93 Total executie lucrari (valoare estimata procedura)
RON 206.639.182,13 Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 5.159.233,00 TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI
(valoare estimata procedura) RON 211.798.415,13 Valoarea estimata nu include suma afereta cheltuielilor diverse si neprevazute
in cuantum de 9.371.658,62 lei fara TVA. Acestea vor fi decontate, in caz de situatii neprevazute, conform prevederilor legale.Durata
contractului este de 67 de luni si este compusa din:-servicii de proiectare -6 luni-perioada administrativa - 1 luna-executie
lucrari -24 luni-perioada de garantie - 36 luniAtentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar
si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 12 zile inainte de data limita de depunere
a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut in Fisa de Date , respectiv 18 zile
inainte de data limita de depunere a ofertelor.