În cadrul acestui contract se vor achizitiona Servicii de proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "POD PIETONAL TRAVERSARE LAC HERASTRAU IN ZONA CF"
Valoarea estimată a achiziţiei se realizează potrivit dispoziţiilor art. 9 alin 1 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice: "Autoritatea contractantă calculează valoarea estimată a unei achiziţi...
În cadrul acestui contract se vor achizitiona Servicii de proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "POD PIETONAL TRAVERSARE LAC HERASTRAU IN ZONA CF"
Valoarea estimată a achiziţiei se realizează potrivit dispoziţiilor art. 9 alin 1 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice: "Autoritatea contractantă calculează valoarea estimată a unei achiziţii având în vedere valoarea totală de plată, fără TVA, estimată de autoritatea contractantă, luând în considerare orice eventuale forme de opţiuni şi prelungiri ale contractului menţionate în mod explicit în documentele achiziţiei".
Determinarea valorii estimate a contractului de servicii s-a realizat în conformitate cu SF, varianta recomandată de elaborator.
Astfel, ţinând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel:
Valoare estimata de 3.764.067,67 lei fara TVA din care:
- valoarea estimată C + M 3.078.367,67 lei fără TVA (din care 44.904,94 lei fara TVA Lucrari de constructii şi instalatii aferente organizarii de santier);
- valoarea estimată pentru serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului 685.700 lei fara TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, respectiv 449.049,41 lei fără TVA, precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cumodificările şi completările ulterioare.
NOTA: Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.