Drumurile judeţene DJ 724, DJ 702B şi DJ 702E fac parte din reţeaua de drumuri publice a judeţului Dâmboviţa.
Investiţia ,,Dezvoltarea infrastructurii de transport din judeţul Dâmboviţa prin reabilitarea şi modernizarea DJ 724, DJ 702B şi DJ 702E pe traseul Pucheni – Malu cu Flori – Cândeşti – Tătărani – Măneşti –Dragomireşti – Lucieni – Cobia –Gura Foii –Găeşti", în conformitate cu clasificarea drumurilor va avea trei sec...
Drumurile judeţene DJ 724, DJ 702B şi DJ 702E fac parte din reţeaua de drumuri publice a judeţului Dâmboviţa.
Investiţia ,,Dezvoltarea infrastructurii de transport din judeţul Dâmboviţa prin reabilitarea şi modernizarea DJ 724, DJ 702B şi DJ 702E pe traseul Pucheni – Malu cu Flori – Cândeşti – Tătărani – Măneşti –Dragomireşti – Lucieni – Cobia –Gura Foii –Găeşti", în conformitate cu clasificarea drumurilor va avea trei sectoare şi anume:
1. Sectorul DJ 724 pe traseul Pucheni –Malu cu Flori(DN 72A) cu o lăţime a parţii carosabile de cca 6,0m, având o lungime de cca. 7 km şi străbătând teritoriul administrativ al comunelor Pucheni şi Malu cu Flori până la intersecţia cu DN 72A
2. Sectorul DJ 702B, pe traseul Gemenea (DN 72A) –Dragomireşti, cu o lăţime a parţii carosabile de cca 6 m , având o lungime de 37,5 km străbătând teritoriul administrativ al comunelor Voineşti, Cândeşti, Tătărani, Măneşti şi Dragomireşti.
3. Sectorul DJ 702E, pe traseul Ungureni(DJ 702B)-Găeşti(DN 71), având o lungime de cca 14,5 km , o lăţime a parţii carosabile de cca 6m şi străbătând teritoriile administrative ale localităţilor Dragomireşti, Lucieni, Cobia, Gura Foii şi Găeşti.
Drumurile judeţene DJ 724, DJ 702Bşi DJ 702E se încadreză în categoria C, construcţii de importanţă normală, clasa tehnică IV. Traseul în lungime totală de cca 59 km prezintă degradări accentuate ale părţii carosabile asfaltate şi ale sistemului de dirijiare a apelor pluviale (şanţuri, podeţe, subtraversări) care pun în pericol siguranţa circulaţiei şi crează disconfort participanţilor la trafic.
Traseul prezintă un numar de 24 poduri, urmând ca starea de viabilitate a acestora să se definitiveze în urma expertizelor tehnice.