Servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate (SF), Studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienţă ridicată pentru creşterea performanţei energetice, calcul coeficient de izolare termica (coeficient global G), Studiu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, elaborare documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, alte studii de spec...
Servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate (SF), Studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienţă ridicată pentru creşterea performanţei energetice, calcul coeficient de izolare termica (coeficient global G), Studiu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, elaborare documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de investitii, pentru obiectivul de investiţii “Bază de cantonament cu facilităţi de cazare, masă şi recuperare pentru sportivi – municipiul Blaj, judeţul Alba".
Valoarea estimata: 185.225,63 lei fara TVA.
Studiu de fezabilitate (S.F.), elaborare documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de investitii: 163.434,38 lei
Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, calcul coeficient de izolare termica (coeficient global G): 13.074,75 lei
Studiu preliminar la foc privind siguranta la incendiu 8.716,50
TOTAL GENERAL (Lei exclusiv TVA) 185.225,63
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.