Feedback
I.D.: 59603232

SERVICII DE PROIECTARE FAZA STUDIU DE FEZABILITATE SF PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII"VARIANTA OCOLITOARE SIBIU SUD

Data publicarii
05.08.21 Exista 116.427 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Pretul estimativ:
4.177.702,00 RON - 4.177.702,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimată a serviciilor este de 4.177.702,00 lei fara TVA.Valoarea totala estimata de 4.177.702 lei fara TVA a contractului de servicii este defalcata astfel:1.Studii:1.655.794lei fara TVA 2.Documentaţii suport pentru obţinere avize, acorduri si autorizaţii: 122.651 lei fara TVA3.Expertiza tehnică : 613.257lei fara TVA3.5.3.Studiu de fezabilitate1.786.000lei fara TVADurata de prestare a serviciilor de proiectare St...
Valoarea estimată a serviciilor este de 4.177.702,00 lei fara TVA.Valoarea totala estimata de 4.177.702 lei fara TVA a contractului de servicii este defalcata astfel:1.Studii:1.655.794lei fara TVA 2.Documentaţii suport pentru obţinere avize, acorduri si autorizaţii: 122.651 lei fara TVA3.Expertiza tehnică : 613.257lei fara TVA3.5.3.Studiu de fezabilitate1.786.000lei fara TVADurata de prestare a serviciilor de proiectare Studiul de fezabilitate, ce vor fi indeplinite de catre Prestator, este de 6 luni de la data ordinului de incepere a serviciilor de proiectare, emis de către beneficiar.Etapa I - Studiu de Fezabilitate Data de incepere a serviciilor aferente Etapei I: va fi notificata de catre Beneficiar dupa data intrarii in vigoare a Contractului, dar nu mai tarziu de 15 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului. Pana la Data de incepere a serviciilor, specificata in Notificarea Beneficiarului, Prestatorul va fi mobilizat atat din punct de vedere al personalului, cat si din punct de vedere al echipamentelor / utilajelor necesare desfasurarii activitatii. Data de incepere din notificare nu poate depasi 2 luni de la data emiterii notificarii, dar nu va fi mai scurta de 15 zile lucratoare de la notificare.De la Data de incepere, Prestatorul va fi mobilizat atat din punct de vedere al personalului cat si din punct de vedere al echipamentelor / utilajelor necesare desfasurarii activitatii.Prestatorul va elabora "manualul de asigurare a calitatii specific pentru Proiect" si va elabora programul detaliat pentru implementarea sarcinilor sale contractuale. Aceste doua documente vor fi Prestatorul se obliga sa respecte termenele limita pentru transmiterea documentelor elaborate, dupa cum urmeaza:1.Raportul de Inceput va fi inaintat pentru aprobarea finala la Beneficiar in termen de 1 luna de la Data de incepere.2.Rapoarte de progres lunare – in primele 5 zile ale lunii imediat urmatoare;3.Studiul de Fezabilitate – 6 luni de la Data de incepere, pentru Etapa I.Acestea vor permite Beneficiarului si altor Autorităţi Romane să le folosească ca documente suport in procesele decizionale, de autorizare, avizare etc., pentru sustinerea aplicatiei de finantare catre Autoritatea de Management si catre Comisia Europeana (dupa caz);4.Intocmirea documentatiei suport si asistenta tehnica acordata Beneficiarului/ Autorităţii Contractante pentru depunerea si aprobarea aplicatiei de finantare (daca va fi cazul). – 2 luni, dupa elaborarea SF (de la Data unu ordin de începere pentru Etapa II)5.Rapoarte financiare intermediare - 14 zile de la aprobarea Studiului geotehnic/ Studiului Arheologic/ Documentatiei pentru ocuparea terenurilor/ Documentatiei de mediu/ Studiului de fezabilitate FinalAsistenta tehnica solicitata (achizitie proiectare si execuţie lucrari, sustinerea cererii de finantare).6.Raportul financiar final - 14 zile de la aprobarea Raportului de finalizare a serviciilor.NOTĂ:Prin documentaţii tehnico – economice se înţelege Studiu de fezabilitate (SF) şi/sau Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) şi/sau Proiect tehnic de execuţie (PT).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII AJFP SIBIU (faza DALI) 29.07.24
Achiziţionarea serviciilor de întocmire a documentaţiei D.A.L.I(Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Interveţie) pentru obiectivul "Reabilitare,compartimentare, extindere si dotare clădire administrativa RA Aeroportul International Sibiu" 30.01.20
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Extindere staţie de epurare, localitatea Şura Mică, judeţul Sibiu"  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
Servicii de consultanta intocmire cerere de finantare C.N.I.  
Oferta conform anunt nr. ADV1426045  
"Proiectare extindere corp scoala si sala de sport la Colegiul Pedagogic Andrei Saguna" faza SF str. Aleea Turnul Rosu nr.2  
"REALIZARE DRUM DE LEGATURA INTRE CARTIERUL STRAND SI CARTIERUL TURNISOR " – faza proiectare si executie (PT+DE+ DTAC + intocmire documentatii tehnice si obtinerea avizelor si acordurilor + verificare documente de catre verificatori atestati + asistenţă tehnică + executie lucrari) 03.03.20
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pt:LOT 1 ,, Construire pod nou pe DJ 104E Şomartin – Arpaşu de jos, la km 4+739"; LOT 2 "Constr. pod nou pe DJ 104E: Şomartin-Arpaşu de Jos, la km 3+420";LOT 3 ,,Constr. pod pe DJ 104F Săcădate Nou Român la km 24+400";LOT 4,, Reabilitare pod pe DJ 105H Arpaşu de Sus km 5+382";LOT 5 ,,Constr. pod pe DJ 105G , Km. 20 + 500 , Sadu, jud.Sibiu şi relocare utilitati 26.04.23
Servicii de proiectare faza PT +DE +DTAC +verificare proiect +elaborare documentatii pentru obţinere avize faza PT +asistenţă tehnică pentru "AMENAJARE MALURI RÂUL CIBIN, TRONSOANELE II şi III – Etapa 1" 22.04.24