Feedback
I.D.: 63793215

Servicii de proiectare faza SF pentru obiectivele"Drum de legătură între DJ 401 Berceni (zona Valea Mamina) – DN 4 – DJ 301A Poşta, judeţul Ilfov" – LOT 1, "Drum de legătură între Centura Bucureştiului - DJ100 - DJ200B" – LOT 2

Data publicarii
05.12.21 Exista 997.523 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71241000-9
Termenul limita pentru depunere:
07.01.22
Pretul estimativ:
1.913.000,00 RON - 1.913.000,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa FACTORI DE EVALUARE.docx
  2. Caiet de Sarcini.pdf
  3. Formulare.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentului Contract de Servicii este elaborarea: -servicii de proiectare faza SF pentru obiectivul "Drum de legătură între DJ 401 Berceni (zona Valea Mamina) – DN 4 – DJ 301A Poşta, judeţul Ilfov" – LOT 1, valoarea estimată de 1.260.000,00 lei fără TVA. -servicii de proiectare faza SF pentru obiectivul "Drum de legătură între Centura Bucureştiului - DJ100 - DJ200B" – LOT 2, valoarea estimată de 653.000,00 lei fără...
Obiectul prezentului Contract de Servicii este elaborarea: -servicii de proiectare faza SF pentru obiectivul "Drum de legătură între DJ 401 Berceni (zona Valea Mamina) – DN 4 – DJ 301A Poşta, judeţul Ilfov" – LOT 1, valoarea estimată de 1.260.000,00 lei fără TVA. -servicii de proiectare faza SF pentru obiectivul "Drum de legătură între Centura Bucureştiului - DJ100 - DJ200B" – LOT 2, valoarea estimată de 653.000,00 lei fără TVA. Serviciile solicitate sunt: elaborarea Studiilor de fezabilitate, care vor fi întocmite în conformitate cu H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Ofertanţii declaraţi câştigători în urma depunerii propunerilor tehnice şi financiare, fără a se limita la datele şi informaţiile cuprinse în tema de proiectare şi în prezentul Caiet de sarcini, vor analiza, fundamenta şi propune minim două scenarii/opţiuni tehnico-economice diferite, recomandând, justificat şi documentat, scenariul / opţiunea tehnico-economică optimă pentru realizarea obiectivelor de investiţii. La baza recomandării soluţiilor tehnice vor sta studiile de teren (măsurători topografice, studiu geotehnic, alte studii dacă se impun) şi Rapoartele expertizelor tehnice, realizate prin grija ofertanţilor declaraţi câştigători. Scenariul/opţiunea tehnico-economică optimă, recomandată, va cuprinde: - soluţia tehnică; - principalii indicatori tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii; - durata estimată de execuţie a obiectivului de investiţii, exprimată în luni. Devizul general şi devizul pe obiect, se vor elabora cu respectarea conţinuturilor-cadru prevăzute în anexa nr. 7 şi respectiv în anexa nr. 8, din HG907/2016. Definitivarea devizelor generale şi a devizelor pe obiect, se va face pe baza antemăsurătorilor cu cantităţi de lucrări pe categorii de lucrări, cu descrieri de preţuri. Prestatorul va pregăti toate documentaţiile în vederea eliberării Certificatului de urbanism şi vor obţine toate avizele, acordurile şi eventuale studii specifice solicitate prin acesta (studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic), în numele Judeţului Ilfov - Consiliul Judeţean. Taxele pentru obţinerea Avizelor, Acordurilor şi Autorizaţiilor vor fi achitate de Autoritatea Contractantă. În urma emiterii avizelor, acordurilor şi/sau autorizaţiilor, prestatorul va fi reponsabil cu analizarea în detaliu a respectivelor documente, anterior menţionate, în sensul şi în scopul de a sesiza prompt condiţiile, restricţiile sau alte aspecte impuse de autorităţile emitente de avize/acorduri, aprobări, autorizaţii şi va propune în scris cu promtitudine, soluţii de rezolvare/clarificare a tuturor aspectelor întâmpinate. Acestă obligaţie se păstrează până la obţinerea aprobărilor finale ale avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor pentru demararea lucrărilor. Se vor respecta prevederile din Caietul de Sarcini, Notele conceptuale şi Temele de proiectare. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este cu 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: cu 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare și execuție de lucrări în vederea implementării proiectului Renovare energetică aprofundată a imobilului ''Neptun''  
Proiectare si executie - Renovare energetică moderată a imobilului C28 - ANIMV 15.04.24
Modernizare şi reabilitare energetică a Centrului de refacere/recuperare a capacităţii de muncă Paul Greceanu – Bucureşti (proiectare şi execuţie lucrări)  
proiectare şi execuţie de lucrări Centru de intervenţii multi-risc Niagara – Bucureşti în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' 07.12.21
proiectare și execuție de lucrări Centru de intervenții multi-risc Niagara – București în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc''  
proiectare și execuție de lucrări Centru de intervenții multi-risc Niagara – București în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc''  
Contract prestari servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate la obiectivul de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti 22.09.21
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică pentru revizuirea si actualizarea documentatiei tehnico-economice 21.10.19
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică pentru revizuirea si actualizarea documentatiei tehnico-economice 23.09.19
Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F./D.A.L.I. aferenta obiectivului de investitii " Demolare si reconstructie Sediu Secţia 14 Politie" 14.07.20