Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă are ca obiect atribuirea contractului de servicii de proiectare, faza PTH, documentatii, avize şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul de investiţie " Amenajare centru civic in comuna Păltiniş, judeţul Botoşani", aprobat prin bugetul local.
Proiectul de investiţii anterior enunţat a fost aprobat prin bugetul local.
Prezenta procedu...
Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă are ca obiect atribuirea contractului de servicii de proiectare, faza PTH, documentatii, avize şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul de investiţie " Amenajare centru civic in comuna Păltiniş, judeţul Botoşani", aprobat prin bugetul local.
Proiectul de investiţii anterior enunţat a fost aprobat prin bugetul local.
Prezenta procedură de achiziţie este esenţială pentru implementarea proiectului care vizează amenajarea centrului civic in comuna Păltiniş în vederea îmbunătăţirii activitatiilor socio-culturale cu spatii verzi, locuri de joaca, dar si pentru evenimente culturale, precum spectacole şi momente artistice destinate atât populaţiri comunei Păltiniş, atât adulţilor cât şi copiilor, dar şi spaţiu adecvat pentru parcarea utilajelor care contribuie la activităţile de dezăpezire sau reamenajare a suprafetelor din domeniul public sau privat al comunei.
Achiziţia serviciilor de proiectare, faza PTH, documentatii, avize, asistenţă tehnică din partea proiectantului este necesară pentru parcurgearea tuturor etapelor necesare realizarii proiectului de investiţii " Amenajare centru civic in comuna Păltiniş, judeţul Botoşani", aprobat prin bugetul local. Proiectul de investiţii anterior enunţat este corelat cu prevederile investiţionale prevăzute în cadrul Strategia de dezvoltare socio-economică a comunei Păltiniş pentru perioada 2014-2020.
Serviciile de proiectare achiziţionate constau în:
- Întocmirea proiectului tehnic;
- Întocmirea detaliilor de execuţie;
- Întocmirea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari : 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde la orice solicitare de clarificari sau informatii suplimentare cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.