Feedback
I.D.: 48605979

Servicii de proiectare faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, verificarea tehnică de calitate a PT şi detalii de execuţie, inclusiv servicii de asistenta tehnică din partea proiectantului privind obiectivul "CONSTRUIRE GRĂDINIŢĂ CU PROGRAM PRELUNGIT NR.16 PRIN SCHIMBAREA DESTINAŢIEI CLĂDIRE CANTINĂ DIN INCINTA COLEGIULUI TEHNIC ALEXANDRU DOMŞA, MUNICIPIUL ALBA IULIA STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.143", cod SMIS 121890, finanţat prin PROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020.

Data publicarii
03.08.20 Exista 123.758 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
20.08.20
Pretul estimativ:
194.083,11 RON - 194.083,11 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.08.20 Publicat la 12.08.20 Publicat la 14.08.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea pro...
Obiectul contractului de servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice (pe faze de proiectare) realizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente obiectivului menţionat mai sus. Etapa I - Actualizare Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare clădiri anexe (PAD/DTAD) si Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (P.A.C.) de construire şi Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.) + avize, acorduri + verificare proiect + actualizare Studiul geotehnic si studiul Topografic– 2 luni de la comunicarea ordinului de începere. Etapa II - Elaborare Proiect Tehnic de execuţie, Caiete de Sarcini, Detalii de Execuţie – 15 zile de la obţinerea autorizaţiei de construire. Etapa III - Realizarea certificatului de performanta energetică, ce se va preda înainte de recepţia la terminarea lucrărilor executate. Etapa IV - Realizarea planşelor post execuţie şi a documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare din partea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, ce se vor preda înainte de recepţia la terminarea lucrărilor executate. Etapa V - Asistenţă tehnică - se va întinde pe toată durata de realizare a lucrărilor de execuţie şi până la recepţia finală a lucrărilor menţionate, începând cu data primirii ordinului de începere emis de achizitor, corelat cu data ordinului de începere al lucrărilor. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţii: “Construire creşă Cartier Orhideelor – strada Lalelelor, nr.97A, municipiul Alba Iulia" – faza DTAC + DTOE+ DDE + PT + CS, inclusiv racorduri/branşamente la utilităţi, planşe post execuţie, întocmire documentaţie tehnică pentru obţinere autorizaţie de funcţionare ISU, certificat de performanţă energetică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata executării lucrărilor 24.04.20
Elaborare proiect de autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic cu detalii de execuţie, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică din partea proiectantului, furnizare echipamente şi executarea lucrărilor pentru obiectivul: Staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice - Alba Iulia 19.01.21
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice pentru fazele: Autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare – (A.D), Autorizarea executării lucrărilor de construire (A.C.), Autorizarea executării organizării lucrărilor – (O.E.), Proiect tehnic (P.T.), Detalii de Execuţie (D.D.E.), Caiete de Sarcini (C.S.), asistenţă tehnica din partea proiectantului şi execuţia propriu-zisa a lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: Intervenţii în domeniul îmbunătăţirii condiţiilor de locuit Bloc G3-G4, strada A.I.Cuza, nr.12, Alba Iulia propus a se realiza în cadrul proiectului POCU 2014-2020 “Alba Iulia 360” , cod proiect 101639. 29.07.19
Servicii de completare/actualizare proiectare şi execuţie pentru obiectiv investiţii "Construire cămin cultural, cabinete medicale si muzeu etnografic" Pâclişa, municipiul Alba Iulia. 10.07.20
Servicii de proiectare faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, verificarea tehnică de calitate a PT şi detalii de execuţie, inclusiv servicii de asistenta tehnică din partea proiectantului privind obiectivul "CONSTRUIRE GRĂDINIŢĂ CU PROGRAM PRELUNGIT NR.16 PRIN SCHIMBAREA DESTINAŢIEI CLĂDIRE CANTINĂ DIN INCINTA COLEGIULUI TEHNIC ALEXANDRU DOMŞA, MUNICIPIUL ALBA IULIA STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.143", cod SMIS 121890, finanţat prin PROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020.  
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL I 24.08.20
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL II 03.08.20
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice pentru fazele: Autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.), Proiect tehnic (P.T.), Detalii de Execuţie (D.D.E.), Caiete de Sarcini (C.S.), asistenţă tehnica din partea proiectantului şi execuţia propriu-zisa a lucrărilor pentru obiectivul de investiţii: Construire pod din beton peste Valea Orzii pe strada Victoriei – cartier Oarda , municipiul Alba Iulia. 03.07.20
Proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investiţii: “MODERNIZARE STRADA BARBU STEFANESCU DELAVRANCEA DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" 10.09.24
SCHIMB DE DESTINAŢIE DIN CASĂ ÎN CASA MEMORIALĂ "CAMIL VELICAN", RESTAURARE, PUNERE ÎN VAOLARE ŞI REALIZARE ÎMPREJMUIRE MUNICIPIUL ALBA IULIA - actualizare documentaţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie