Feedback
I.D.: 54522472

Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920

Data publicarii
24.02.21 Exista 134.933 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71321000-4
Pretul estimativ:
403.124,96 RON - 403.124,96 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Următoarele activităţi trebuie realizate de Contractant în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură: 1.Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) 2.Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism 3.Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) 4.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proie...
Următoarele activităţi trebuie realizate de Contractant în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură: 1.Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) 2.Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism 3.Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) 4.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) si a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) după caz, ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor propuşi 5.Studii de teren 6.Elaborare/Definitivare Proiect Tehnic de execuţie 7.Elaborare Caiete de Sarcini 8.Elaborare Detalii de Execuţie 9.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor. 10.Acordare asistenţă tehnică pentru fiecare fază determinantă indicată în proiectul tehnic 11.Acordare asistenţă suplimentară, la solicitarea Autorităţii Contractante 12.Elaborare Program de urmărire a comportării lucrării în timp, dacă este solicitat 13.Participare la recepţia lucrărilor 14.Participare la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii. Documentaţiile, vor fi întocmite cu respectarea legislaţiei si reglementarilor specifice în domeniu, a cerinţelor emitenţilor avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor respectiv alte organisme/ instituţii abilitate. Proiectanţii trebuie sa deţina studii, calificari, autorizari si atestari specifice lucrarilor din cadrul proiectului. În cazul în care, prevederile legale si/sau reglementarile specifice aplicabile o impun, documentaţiile se vor realiza de persoane certificate/ atestate/ autorizate/ abilitate/ etc. Documentaţiile necesare obţinerii avizelor, acordurilor si autorizaţiilor nu se vor limita doar la cele solicitate prin Certificatul de Urbanism, dupa caz, prestatorul având obligaţia de a întocmi toate documentaţiile tehnice necesare pentru autorizarea lucrarilor si întocmirea proiectului tehnic de execuţie cu detaliile aferente. Dupa caz, documentaţiile vor fi supuse verificarii de verificatori de proiecte atestaţi, pe domenii/subdomenii de construcţii si specialitaţi pentru instalaţii, în scopul verificarii îndeplinirii cerinţelor fundamentale aplicabile construcţiilor, pentru protejarea vieţii oamenilor, a bunurilor acestora, a societaţii si a mediului si pentru asigurarea sanataţii si siguranţei persoanelor implicate, pe întregul ciclu de viaţa a construcţiilor. Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre):Valoarea estimată: 403.124,96 lei fără TVA, şi se compune din: 1.Cheltuieli documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 77.079,34 lei fără TVA 2 .Proiect tehnic si detalii de execuţie 231.238,03 lei fără TVA 3. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuţie 2.312,38 lei fără TVA 4. Cheltuieli de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor 53.955,54 lei fără TVA 5. Cheltuieli asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participarea la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de către inspectoratul de stat 38.539,67 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920 21.12.20
Servicii de proiectare faza PT+DTAC+caiet de sarcini, verificarea tehnica de calitate a PT si detaliilor de execuţie, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare şi dotări Colegiul Tehnic Aiud", cod SMIS 122460 08.06.21
Procedura de achiziţie organizată are ca obiect atribuirea contractului privind achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţie de lucări, necesare realizării obiectivului de investiţii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI CUGIR"- cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, conform specificaţiilor tehnice.  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii "Reabilitare Camin Colegiul I. D. Lazarescu - Cugir"  
Proiectare , asistenţă tehnică din partea proiectantului, execuţia lucrărilor, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea şi furnizarea unei părţi din dotări, pentru etapa I - (construire bloc nr.1 - tronson aferent zonei Z3 din PUZ) pentru obiectivul de investitii CONSTRUIRE ANSAMBLU DE LOCUINTE SOCIALE, CARTIER GHEORGHE SINCAI, 2 TRONSOANE - cod SMIS 139939.  
Alimentare cu apă potabilă localitatea Măgina – Proiect tehnic, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului 11.06.18
Alimentare cu apă potabilă localitatea Măgina – Proiect tehnic, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului 01.08.18
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “MODERNIZARE STRĂZI ZONE DE DEZVOLTARE MUNICIPIUL ALBA IULIA LOT 1 – STRADA ALCALA DE HENARES (INCLUSIV LEGATURA CU STRADA GHEORGHE SINCAI)"  
Elaborare documentaţii tehnico economice fazele III şi IV conform HG907/2016 aferente proiectului “REABILITARE INFRASTRUCTURĂ REŢEA MAJORĂ DE TRANSPORT PUBLIC URBAN DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA" – LOTUL II 03.08.20