Feedback
I.D.: 52295781

Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920

Data publicarii
07.12.20 Exista 125.082 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71321000-4
Termenul limita pentru depunere:
21.12.20
Pretul estimativ:
403.124,96 RON - 403.124,96 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 07.12.20 Publicat la 15.12.20 Publicat la 16.12.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920 Următoarele activităţi trebuie realizate de Contractant în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură: 1.Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desf...
Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920 Următoarele activităţi trebuie realizate de Contractant în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură: 1.Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) 2.Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism 3.Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) 4.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) si a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) după caz, ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor propuşi 5.Studii de teren 6.Elaborare/Definitivare Proiect Tehnic de execuţie 7.Elaborare Caiete de Sarcini 8.Elaborare Detalii de Execuţie 9.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor. 10.Acordare asistenţă tehnică pentru fiecare fază determinantă indicată în proiectul tehnic 11.Acordare asistenţă suplimentară, la solicitarea Autorităţii Contractante 12.Elaborare Program de urmărire a comportării lucrării în timp, dacă este solicitat 13.Participare la recepţia lucrărilor 14.Participare la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii. Documentaţiile, vor fi întocmite cu respectarea legislaţiei si reglementarilor specifice în domeniu, a cerinţelor emitenţilor avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor respectiv alte organisme/ instituţii abilitate. Proiectanţii trebuie sa deţina studii, calificari, autorizari si atestari specifice lucrarilor din cadrul proiectului. În cazul în care, prevederile legale si/sau reglementarile specifice aplicabile o impun, documentaţiile se vor realiza de persoane certificate/ atestate/ autorizate/ abilitate/ etc. Documentaţiile necesare obţinerii avizelor, acordurilor si autorizaţiilor nu se vor limita doar la cele solicitate prin Certificatul de Urbanism, dupa caz, prestatorul având obligaţia de a întocmi toate documentaţiile tehnice necesare pentru autorizarea lucrarilor si întocmirea proiectului tehnic de execuţie cu detaliile aferente. Dupa caz, documentaţiile vor fi supuse verificarii de verificatori de proiecte atestaţi, pe domenii/subdomenii de construcţii si specialitaţi pentru instalaţii, în scopul verificarii îndeplinirii cerinţelor fundamentale aplicabile construcţiilor, pentru protejarea vieţii oamenilor, a bunurilor acestora, a societaţii si a mediului si pentru asigurarea sanataţii si siguranţei persoanelor implicate, pe întregul ciclu de viaţa a construcţiilor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 8 zile. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare - faza PT+DTAC+ caiet de sarcini, inclusiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii"REABILITARE ŞI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC, ÎN MUNICIPIUL AIUD, JUDEŢUL ALBA", cod SMIS 121920  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Servicii de proiectare pentru obiectivul de investitii "Reabilitare Camin Colegiul I. D. Lazarescu - Cugir"  
Procedura de achiziţie organizată are ca obiect atribuirea contractului privind achiziţionarea serviciului de elaborare a proiectului tehnic şi execuţie de lucări, necesare realizării obiectivului de investiţii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI CUGIR"- cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, conform specificaţiilor tehnice.  
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI in cadrul proiectului intitulat MODERNIZARE SCOALA GENERALA INTREGALDE, COMUNA INTREGALDE, JUDETUL ALBA  
Servicii de proiectare pentru obiectivul "Reabilitare şi modernizare drum judeţean DJ 750 C: Sălciua de Sus (DN 75) - Dealu Caselor - Valea Largă - Vale în Jos - Ponor - Râmeţ - Valea Mănăstirii - Geoagiu de Sus - Stremţ - Teiuş (DN 1)"  
Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Caiete de sarcini, Documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire şi Documentaţiile tehnice pentru obţinerea avizelor si acordurilor necesare realizării obiectivului „REABILITARE STRĂZI MUNICIPIUL ALBA IULIA - STRADA BRÂNDUŞEI”, execuţia propriu-zisa a lucrărilor si asistenţă tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a obiectivului. 21.06.18
SCHIMB DE DESTINAŢIE DIN CASĂ ÎN CASA MEMORIALĂ "CAMIL VELICAN", RESTAURARE, PUNERE ÎN VAOLARE ŞI REALIZARE ÎMPREJMUIRE MUNICIPIUL ALBA IULIA - actualizare documentaţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie  
Servicii de proiectare pentru "Cresterea eficientei energetice a cladirilor din municipiile resedinta de judet aflate in patrimoniul DGRFP Brasov - sediul AJFP Alba" 27.11.23
Servicii de proiectare pentru "Cresterea eficientei energetice a cladirilor din municipiile resedinta de judet aflate in patrimoniul DGRFP Brasov - sediul AJFP Alba"