Următoarele activităţi trebuie realizate de Contractant în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură:
1.Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC)
2.Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism
3.Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE)
4.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proie...
Următoarele activităţi trebuie realizate de Contractant în cadrul Contractului ce rezultă din această procedură:
1.Elaborare Proiect pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC)
2.Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism
3.Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE)
4.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor (P.A.C./DTAC) si a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E./DTOE) după caz, ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor propuşi
5.Studii de teren
6.Elaborare/Definitivare Proiect Tehnic de execuţie
7.Elaborare Caiete de Sarcini
8.Elaborare Detalii de Execuţie
9.Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor.
10.Acordare asistenţă tehnică pentru fiecare fază determinantă indicată în proiectul tehnic
11.Acordare asistenţă suplimentară, la solicitarea Autorităţii Contractante
12.Elaborare Program de urmărire a comportării lucrării în timp, dacă este solicitat
13.Participare la recepţia lucrărilor
14.Participare la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii. Documentaţiile, vor fi întocmite cu respectarea legislaţiei si reglementarilor specifice în domeniu, a cerinţelor emitenţilor avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor respectiv alte organisme/ instituţii abilitate. Proiectanţii trebuie sa deţina studii, calificari, autorizari si atestari specifice lucrarilor din cadrul proiectului. În cazul în care, prevederile legale si/sau reglementarile specifice aplicabile o impun, documentaţiile se vor realiza de persoane certificate/ atestate/ autorizate/ abilitate/ etc.
Documentaţiile necesare obţinerii avizelor, acordurilor si autorizaţiilor nu se vor limita doar la cele solicitate prin Certificatul de Urbanism, dupa caz, prestatorul având obligaţia de a întocmi toate documentaţiile tehnice necesare pentru autorizarea lucrarilor si întocmirea proiectului tehnic de execuţie cu detaliile aferente.
Dupa caz, documentaţiile vor fi supuse verificarii de verificatori de proiecte atestaţi, pe domenii/subdomenii de construcţii si specialitaţi pentru instalaţii, în scopul verificarii îndeplinirii cerinţelor fundamentale aplicabile construcţiilor, pentru protejarea vieţii oamenilor, a bunurilor acestora, a societaţii si a mediului si pentru asigurarea sanataţii si siguranţei persoanelor implicate, pe întregul ciclu de viaţa a construcţiilor.
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre):Valoarea estimată: 403.124,96 lei fără TVA, şi se compune din:
1.Cheltuieli documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 77.079,34 lei fără TVA
2 .Proiect tehnic si detalii de execuţie 231.238,03 lei fără TVA
3. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuţie 2.312,38 lei fără TVA
4. Cheltuieli de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor 53.955,54 lei fără TVA
5. Cheltuieli asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participarea la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de către inspectoratul de stat 38.539,67 lei fără TVA.