Obiectul contracului constă în realizarea proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie, a documentaţiilor necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor faza PT, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi a documentaţiei pentru organizarea execuţiei lucrărilor, inclusiv obţinerea notificărilor şi licenţelor necesare, şi asistenţa tehnică pe perioda de execuţi...
Obiectul contracului constă în realizarea proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie, a documentaţiilor necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor faza PT, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi a documentaţiei pentru organizarea execuţiei lucrărilor, inclusiv obţinerea notificărilor şi licenţelor necesare, şi asistenţa tehnică pe perioda de execuţie a lucrărilor ce reprezintă parte din Proiectul “Modernizarea, extinderea şi creşterea eficienţei energetice a reţelei de iluminat public din oraşul Moldova Nouă".
Prestatorul serviciului care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie publică va fi responsabil pentru îndeplinirea obligaţiilor conform prevederilor Legii nr. 10/1995 şi Legii nr. 50/1991 republicate cu modificările şi completările ulterioare şi a altor norme, normative tehnice, reglementări legale aferente activităţii de proietare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului, valabile de la data recepţionării de către achizitor a tuturor documentaţiilor ce fac obiectul contractului.
Durata contractului: 21 luni
• Durata serviciilor de întocmire proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie, a documentaţiilor necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor faza PT, a documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi a documentatiei pentru organizarea execuţiei (DTOE) este de 3 luni;
• Refacerea documentatiei realizate, ca urmare a observatiilor facute cu ocazia verificarilor efectuate de catre verificatorii autorizati si de catre reprezentantii finantatorului - 3 luni;
• Durata serviciilor de asistenţă tehnică va începe la momentul începerii execuţiei lucrărilor şi va dura până la receptia la terminarea lucrarii fără obiecţii a tuturor lucrărilor executate – 15 luni.
Antreprenorul va realiza proiectul tehnic de execuţie, a detaliile de execuţie, documentaţiile necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor faza PT, documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi documentaţia pentru organizarea execuţiei lucrărilor, inclusiv obţinerea notificărilor şi licenţelor necesare, şi asistenţa tehnică pe perioda de execuţie a lucrărilor aferente proiectului de investiţie "Modernizarea, extinderea şi creşterea eficienţei energetice a reţelei de iluminat public din oraşul Moldova Nouă", constând în principal în:
1. Elaborare Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor legale
2. Elaborare Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor
3. Elaborare Documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (documentaţii, avize, acorduri şi autorizaţii)
4. Elaborare Proiect tehnic de execuţie
5. Asistenţa tehnică din partea proiectantului