Pentru contractul de achiziţie ce urmează a fi atribuit, cu obiectul: "Servicii de proiectare faza PT, PAC/PAD, POE, DE asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor, inclusiv echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj" aferente proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Municipal Adjud ca utilizator de fluide medicale", valoarea estimată este de 7.596.875,00 lei fără TVA...
Pentru contractul de achiziţie ce urmează a fi atribuit, cu obiectul: "Servicii de proiectare faza PT, PAC/PAD, POE, DE asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor, inclusiv echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj" aferente proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Municipal Adjud ca utilizator de fluide medicale", valoarea estimată este de 7.596.875,00 lei fără TVA şi este compusă din:
LOTUL 1 - Servicii de proiectare faza PT, PAC/PAD, POE, DE asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor, a cărui valoare estimată, fără TVA este de 3.164.835,00 lei, astfel:
1. Servicii de proiectare 130.000 lei fără TVA din care:
- Cap. 3.2 Documentaţii suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize acorduri şi autorizaţii 15.000 lei,
- Cap. 3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor - 35.000 lei,
- Cap. 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 80.000 lei.
2. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 33.000 lei fără TVA din care:
- Cap. 3.8.1.1 Pe perioada execuţiei lucrărilor 24.000 lei fără TVA,
- Cap. 3.8.1.2 Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de ISC – 9.000 lei fără TVA
3. Execuţia lucrărilor 3.001.835,00 (Lei fără TVA):
- Cap. 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 410.000 lei,
- Cap 4.1 Construcţii şi instalaţii 2.564.335,00 lei,
- Cap. 5.1 Organizare de şantier 27.500,00 lei fără TVA compusă din:
- Cap 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 22.000 lei,
- Cap 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 5.500,00 lei.
Cheltuielile Diverse şi Neprevăzute aferente contactului sunt în cuantum de 250.000 lei fără TVA, nu se vor oferta, nefiind incluse în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea acestora va putea fi făcută în condiţiile stipulate de Legea 98/2016.
LOTUL 2 - Achiziţie echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj, inclusiv montajul echipamentelor aferente proiectului, a cărui valoare estimată, fără TVA este de 4.432.040,00 lei.
- Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 330.540,00 lei,
- Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 4.101.500,00 lei
Nota: Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul de 13 zile, precizat la cap. I.3.