4. Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor LOT 4- OB. B.1- ,,Parc Municipal" , OB. B.2 - ,,Str. Salcâmilor", fn teren neutilizat/ Grădina Salcâmilor si OB. B.3 - Str. Copacesti , fn teren neutilizat/Grădina Copăceşti,
Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia ...
4. Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor LOT 4- OB. B.1- ,,Parc Municipal" , OB. B.2 - ,,Str. Salcâmilor", fn teren neutilizat/ Grădina Salcâmilor si OB. B.3 - Str. Copacesti , fn teren neutilizat/Grădina Copăceşti,
Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în Municipiul Adjud, judeţul Vrancea " LOT 4 pentru :
OB. B.1 - Parc Municipal - Reabilitare si modernizare (infrastructura si spatiu verde)
OB. B.2 - Str. Salcamilor, fn teren neutilizat/ Grădina Salcâmilor - Amenajarea terenului ca gradina si loc de recreere pentru copii, adulti si persoane de varsta a 3-a
OB. B.3 - Str. Copacesti, fn teren neutilizat/ Grădina Copăceşti – Amenajarea terenului ca gradina pentru copii si adulti
Obiectul contractului presupune:
1.servicii de proiectare conform caietului de sarcini anexat nr.766 din 18.01.2021
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului
3. executie de lucrari conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie elaborate în prealabil.
Descrierea detaliata a serviciilor şi a lucrărilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini nr.766 din 18.01.2021 din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea totala estimata (fara TVA) este de 3.363.379,20 lei si este compusă din :
- servicii de proiectare 62.600,00 lei, din care:
• servicii elaborare documentaţii tehnice/proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor : 24.750,00 lei
• documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 6.500,00 lei
• servicii elaborare proiect tehnic şi detalii de execuţie 31.350,00 lei
- asistenta tehnica din partea proiectantului: 12.000,00 lei din care: pe perioada de executie a lucrărilor 6.000,00 lei, pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de executie avizat de ISC 6.000,00 lei.
- execuţia lucrărilor 3.288.779,20 lei fara TVA din care:
• amenajarea terenului 6.612,00 lei
• amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initială : 3.150,00 lei
• cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii : 24.900,00 lei
• cheltuieli pentru investitia de baza: 3.234.117,20 lei din care:
-constructii si instalatii 3.234.117,20 lei;
• organizare de santier 20.000,00 lei
Cheltuielile diverse şi neprevăzute în valoare de 169.265,86 lei, fără TVA, NU SE VOR OFERTA, NEFIIND INCLUSE în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute vor putea fi făcute doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016..
5. Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru LOT 5- OB. B.4 - Strada Republicii, OB. B.5 - Strada Onesti, OB. B.6 - Strada Libertatii , Str. 1 Mai nr. 11-13 (fost sediu Militie) /Parcare auto,
Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în Municipiul Adjud, judeţul Vrancea LOT 5 :
OB. B.4 - Strada Republicii – prin amenajări infrastructura pietonala si dotare cu sistem de semaforizare
OB. B.5 - Strada Onesti – prin amenajări infrastructura pietonala
OB. B.6 - Strada Libertatii – prin amenajări infrastructura pietonala
OB. B.7 -Str. 1 Mai nr. 11-13 (fost sediu Militie) /Parcare auto prin Desfiintare cladire pentru amenajare pietonala si creare parcare auto pentru persoane cu dizabilitati.
Obiectul contractului presupune:
1.servicii de proiectare conform caietului de sarcini anexat nr. 767 din 18.01.2021
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului
3. executie de lucrari conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie elaborate în prealabil.
Descrierea detaliata a serviciilor şi a lucrărilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini 767 din 18.01.2021 din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea totala estimata (fara TVA) este de 4.763.262,00 lei si este compusă din :
- servicii de proiectare 62.600,00 lei, din care:
• servicii elaborare documentaţii tehnice/proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor : 24.750,00 lei
• documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 6.500,00 lei
• servicii elaborare proiect tehnic şi detalii de execuţie 31.350,00 lei
- asistenta tehnica din partea proiectantului: 12.000,00 lei din care: pe perioada de executie a lucrărilor 6.000,00 lei, pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de executie avizat de ISC 6.000,00 lei.
- execuţia lucrărilor 4.688.662,00 lei fara TVA din care:
• amenajarea terenului 21.592,50 lei
• amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initială : 3.150,00 lei
• cheltuieli pentru investitia de baza: 4.643.919,50 lei din care:
-constructii si instalatii 3.657.615,50 lei;
-montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
89.664,00 lei;
- utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita
montaj 896.640,00 lei
• organizare de santier 20.000,00 lei
Cheltuielile diverse şi neprevăzute în valoare de 233.606,20 lei, fără TVA, NU SE VOR OFERTA, NEFIIND INCLUSE în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute vor putea fi făcute doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016..
2. Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru LOT 2 -OB. A.3 - ,,Clubul copiilor",
Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în Municipiul Adjud, judeţul Vrancea " LOT 2 OB. A.3 - ,,Clubul copiilor", prin reabilitare cladire si teren pentru realizarea unui Centru cultural educativ si recreativ pentru copii.
Obiectul contractului presupune:
1.servicii de proiectare conform caietului de sarcini anexat nr. 748 din 18.01.2021
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului
3. executie de lucrari conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie elaborate în prealabil.
Descrierea detaliata a serviciilor şi a lucrărilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini 748 din 18.01.2021 din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea totala estimata (fara TVA) este de 1.785.740,00 lei si este compusă din :
- servicii de proiectare 62.600,00 lei, din care:
• servicii elaborare documentaţii tehnice/proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor : 24.750,00 lei
• documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 6.500,00 lei
• servicii elaborare proiect tehnic şi detalii de execuţie 31.350,00 lei
- asistenta tehnica din partea proiectantului: 12.000,00 lei din care: pe perioada de executie a lucrărilor 6.000,00 lei, pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de executie avizat de ISC 6.000,00 lei.
- execuţia lucrărilor 1.711.140,00 lei fara TVA din care:
• amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initială : 2.100,00 lei
• cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii : 12.100,00 lei
• cheltuieli pentru investitia de baza: 1.676.940,00 lei din care:
-constructii si instalatii 1.385.363,00 lei;
-montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
26.507,00 lei;
- utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita
montaj 265.070,00 lei
• organizare de santier 20.000,00 lei
Cheltuielile diverse şi neprevăzute în valoare de 93.769,15 lei, fără TVA, NU SE VOR OFERTA, NEFIIND INCLUSE în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute vor putea fi făcute doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016..
1. Servicii proiectare faza PT, PAC/PAD, POE, DE, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor pentru LOT 1- OB. A1 Scoala Gimnaziala nr. 1 "Mihail Armencea" si Ob. A2 Gradinita nr. 1,
Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în Municipiul Adjud, judeţul Vrancea " LOT 1 :
OB. A.1 - Scoala Gimnaziala nr. 1 "Mihail Armencea" din Municipiul Adjud, prin reabilitare/reconstruire infrastructura educationala pentru educatie scolara
OB. A.2 - Gradinita nr. 1, prin reconstruire infrastructura educationala pentru educatie timpurie, cu mentinerea functionala si crearea unor spatii suplimentare
Obiectul contractului presupune:
1.servicii de proiectare conform caietului de sarcini anexat nr.11789 din 29.10.2020
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului
3. executie de lucrari conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie elaborate în prealabil.
Descrierea detaliata a serviciilor şi a lucrărilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini anexat nr.11789 din 29.10.2020 din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea totala estimata (fara TVA) LOT 1 este de 6.023.265,00 lei si este compusă din :
- servicii de proiectare 125.200,00 lei, din care:
• servicii elaborare documentaţii tehnice/proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor : 49.500,00 lei
• documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 13.000,00 lei
• servicii elaborare proiect tehnic şi detalii de execuţie 62.700,00 lei
- asistenta tehnica din partea proiectantului: 24.000,00 lei din care: pe perioada de executie a lucrărilor 12.000,00 lei, pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de executie avizat de ISC 12.000,00 lei.
- execuţia lucrărilor 5.874.065,00 lei fara TVA din care:
• amenajarea terenului 29.867,00 lei
• amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initială : 6.300,00 lei
• cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii : 26.600,00 lei
• cheltuieli pentru investitia de baza 5.771.298,00 lei din care:
-constructii si instalatii 5.002.827,00 lei;
-montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
69.861,00 lei;
- utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita
montaj 698.610,00 lei
• organizare de santier 40.000,00 lei
Cheltuielile diverse şi neprevăzute în valoare de 318.662,90 lei, fără TVA, NU SE VOR OFERTA, NEFIIND INCLUSE în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute vor putea fi făcute doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016..
3. Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru LOT 3 OB. A.4 - ,,Sala sport/judo",
Servicii de proiectare faza PT, PAC/ PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,,Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în Municipiul Adjud, judeţul Vrancea LOT 3 OB. A.4 - ,,Sala sport/judo", pentru realizarea unui Centru recreativ pentru copii.
Obiectul contractului presupune:
1.servicii de proiectare conform caietului de sarcini anexat nr. 749 din 18.01.2021
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului
3. executie de lucrari conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie elaborate în prealabil.
Descrierea detaliata a serviciilor şi a lucrărilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini 749 din 18.01.2021 din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea totala estimata (fara TVA) este de 673.283,00 lei si este compusă din :
- servicii de proiectare 62.600,00 lei, din care:
• servicii elaborare documentaţii tehnice/proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor : 24.750,00 lei
• documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 6.500,00 lei
• servicii elaborare proiect tehnic şi detalii de execuţie 31.350,00 lei
- asistenta tehnica din partea proiectantului: 12.000,00 lei din care: pe perioada de executie a lucrărilor 6.000,00 lei, pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de executie avizat de ISC 6.000,00 lei.
- execuţia lucrărilor 598.683,00 lei fara TVA din care:
• amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initială : 2.100,00 lei
• cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii : 12.100,00 lei
• cheltuieli pentru investitia de baza: 564.483,00 lei din care:
-constructii si instalatii 393.026,00 lei;
-montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
15.587,00 lei;
- utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita
montaj 155.870,00 lei
• organizare de santier 20.000,00 lei
Cheltuielile diverse şi neprevăzute în valoare de 35.865,50 lei, fără TVA, NU SE VOR OFERTA, NEFIIND INCLUSE în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute vor putea fi făcute doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016..