Scopul proiectului este îmbunatatirea infrastructurii scolare de invaţământ tehnologic şi profesional.
Proiectul vizează extinderea si dotarea infrastructurii de învăţământ astfel:
- servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului;
- dotarea atelierelor de practică pentru specialitatea învăţământ tehnologic;
- lucrări de construcţii şi instalaţii pentru funcţionarea normală a clădirilor;
- extinderea...
Scopul proiectului este îmbunatatirea infrastructurii scolare de invaţământ tehnologic şi profesional.
Proiectul vizează extinderea si dotarea infrastructurii de învăţământ astfel:
- servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului;
- dotarea atelierelor de practică pentru specialitatea învăţământ tehnologic;
- lucrări de construcţii şi instalaţii pentru funcţionarea normală a clădirilor;
- extinderea spaţiilor de educaţie sportivă şi recreativă;
- asigurarea apei alde la grupuri sanitare şi duşuri;
- modernizare centrală termică şi echipamentele aferente;
- panouri solare pentru apă caldă menajeră şi boilere pentru fiecare clădire;
Valoarea estimată (fără TVA) a contractului ce urmează a fi atribuit, cu obiectul Servicii de proiectare faza PT, PAC, PAD, POE, DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor, inclusiv montaj echipamente tehnico-funcţionale aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic şi învăţarea pe tot parcursul vieţii - Colegiul tehnic "Gheorghe Balş" din Municipiul Adjud, jud. Vrancea este de 9.326.594,00 lei (fără TVA) şi este compusă din:
1. Servicii de proiectare 284.200,00 lei, din care:
- proiectele necesare pentru obţinerea avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor 103.200,00 lei (fără TVA)
- proiect tehnic de execuţie 181.000,00 lei (fără TVA)
2. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 79.200,00 lei (fără TVA)
- Cap. 3.8.1.1 Pe perioada de execuţie a lucrărilor 43.200,00 lei
- Cap. 3.8.1.2 Pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de ISC 36.000,00 lei
3. Execuţia lucrărilor 8.963.194,00 lei (fără TVA), din care:
- Cap. 1_Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 1.485.594,00 lei (fără TVA)
- Cap. 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială 137.300,00 lei
- Cap. 1.4_Cheltuieli pentru relocarea/ protecţia utilităţilor 1.348.294,00 lei
- Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii 87.500,00 lei (fără TVA)
- Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază 7.240.400,00 lei (fără TVA), compusă din:
- 4.1 Construcţii şi instalaţii 7.075.500,00 lei
- 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale 7.900,00 lei
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 157.000,00 lei
4. Cap. 5.1_Organizare de şantier 149.700,00 lei (fără TVA)
Cheltuieli diverse şi neprevăzute aferente proiectului sunt în cuantum de 732.300,00 lei (fără TVA), nu se vor oferta, nefiind incluse în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea acestora va putea fi făcută doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016.
Prezenta procedura simplificată nu include şi dotările specifice necesare laboratoarelor, atelierelor şi sălilor de clasă, urmând a fi achiziţionate ulterior printr-o altă procedură de achiziţie.