Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de proiectare faza PT + DTAC + DE şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor pentru proiectul “Creşterea accesului la educaţie prin îmbunătăţirea infrastructurii unităţilor de învăţământ din municipiul Craiova – Grădiniţa cu program prelungit Căsuţa cu Poveşti", cod SMIS 126979, finantat prin POR 2014-2020, Axa ...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: Servicii de proiectare faza PT + DTAC + DE şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor pentru proiectul “Creşterea accesului la educaţie prin îmbunătăţirea infrastructurii unităţilor de învăţământ din municipiul Craiova – Grădiniţa cu program prelungit Căsuţa cu Poveşti", cod SMIS 126979, finantat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiţii 4.4 – Investiile în educaţie, formare, inclusiv în formare profesională pentru dobândirea de competenţe şi învăţare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurilor de educaţie şi formare, Obiectiv specific 4.4 –"Creşterea calităţii infrastructurii în vederea asigurării accesului sporit la educaţie timpurie şi sprijinirea participării părinţilor pe piaţa forţei de muncă", conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 29558 din 10.03.2020, în vederea asigurării accesului sporit la educaţie timpurie şi sprijinirea participării părinţilor pe piaţa forţei de muncă.
Valoarea prevazută in devizul general, bugetul proiectului si Planul de achizitii din cadrul cererii de finantare pentru proiectare si asistenta tehnica este de 247.716,00 lei (excl.TVA), din care:
- Elaborarea documentaţiei, faza PT+ DTAC+DE, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 29558 din 10.03.2020: 193.687,00 lei (excl. TVA);
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării lucrărilor: 46.267,00 lei (excl. TVA);
- Elaborarea certificatului de performanţă energetică final: 7.762.00 lei (excl. TVA).
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.