Feedback
I.D.: 85072259

Servicii de Proiectare faza PT, DE, PAC, verificare tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii REABILITARE STRAZI SI DRUMURI IN COMUNA SIBOT, JUDEŢUL ALBA

Data publicarii
25.07.23 Exista 77.318 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Pretul estimativ:
5.551.945,00 RON - 5.551.945,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare faza documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul: "REABILITARE STRAZI SI DRUMURI IN COMUNA SIBOT, JUDEŢUL ALBA conform documentatiei de atribuire. CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei cl...
Servicii de proiectare faza documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, proiect tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul: "REABILITARE STRAZI SI DRUMURI IN COMUNA SIBOT, JUDEŢUL ALBA conform documentatiei de atribuire. CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că derularea contractului de achiziţie publică este condiţionată de semnarea contractului de finantare prin Programul Anghel Salygni si alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie prin Hotarare de Guvern, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător, dar obligatiile de executie si plata ale achizitorului devin efective numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, respectiv prin incheierea contractului de finantare. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data semnarii contractului, contractul se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia derularii contractului de finanţare nu este îndeplinita, contractul este anulat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare faza PT, DE, PAC, verificarea tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi să execute lucrările la obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA GENERALA CIMPENI" " din cadrul proiectului "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI DIN ORASUL CAMPENI" – cod SMIS 123734"  
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna" 06.06.23
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna" 05.07.23
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna" 05.07.23
Achizitia publica de lucrari pentru LOT 1 Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Extindere retea de apa potabila cu bransamente in localitatile Sard, Ighiu, Telna, comuna Ighiu, judetul Alba" si LOT 2 Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Extindere retea de canalizare menajera in Comuna Ighiu, judetul Alba" 10.01.24
Echipamente medicale pentru dotarea laboratorului de microbiologie 20.08.24
Echipamente medicale pentru dotarea laboratorului de microbiologie 20.08.24
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
"ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE AUTOBUZE ELECTRICE CU STAŢII DE ÎNCĂRCARE ÎN CADRUL PROIECTULUI PNRR “DOTAREA CU VEHICULE NEPOLUANTE PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC ÎN MUNICIPIUL SEBEŞ – ETAPA 2" 18.12.23
"ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE AUTOBUZE ELECTRICE CU STAŢII DE ÎNCĂRCARE ÎN CADRUL PROIECTULUI PNRR “DOTAREA CU VEHICULE NEPOLUANTE PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC ÎN MUNICIPIUL SEBEŞ – ETAPA 2” 21.12.23