Funcţiunea investiţiei o reprezintă clădirea de învăţământ. Construcţia are regim de înalţime parter, fiind o concepţie de tip ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ în mediu rural, compusă din:
- Sală informatică şi grădiniţă 49,25 mp
- Sală curs 49,03 mp
- Sală curs 49,45 mp
- Sală curs 48,22 mp
- Sală curs 47,89 mp
- Hol 13,53mp
- Spaţiu lapte şi corn 8,67 mp.
- Birou Director 16,50 mp
- Cancelarie 14,10 mp
- Secretariat 12,37 mp
- Hol 68,01...
Funcţiunea investiţiei o reprezintă clădirea de învăţământ. Construcţia are regim de înalţime parter, fiind o concepţie de tip ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ în mediu rural, compusă din:
- Sală informatică şi grădiniţă 49,25 mp
- Sală curs 49,03 mp
- Sală curs 49,45 mp
- Sală curs 48,22 mp
- Sală curs 47,89 mp
- Hol 13,53mp
- Spaţiu lapte şi corn 8,67 mp.
- Birou Director 16,50 mp
- Cancelarie 14,10 mp
- Secretariat 12,37 mp
- Hol 68,01 mp
- Hol 5,20 mp
- Grup sanitar elevi 25,78 mp
- Grup sanitar profesori 15,81 mp
- Centrală termică 8,75 mp
Pentru edificarea acestei clădiri, conform normelor europene necesare pentru acest tip de program, s-au propus următoarele lucrări: grupuri sanitare pentru fiecare funcţiune.
Realizarea obiectivului va conduce la următoarele avantaje:
- reducerea distanţei de transport a copiilor către instituţii de învăţământ şcolar;
- creşterea nivelului de şcolarizare, mărirea numărului de copii integraţi într-o formă de învăţământ;
- creşterea nivelului de sănătate la copii integraţi într-o formă de învăţământ;
- creşterea gradului de ocupare a părinţilor;
- dezvoltarea durabilă a zonei prin reducerea depopulării şi a exodului către zone urbane sau către alte state UE;
- funcţionarea şcolii în regim "fără taxe" va conduce la reducerea gradului de sărăcie şi excluziune socială a copiilor din familii defavorizate;
- reducerea timpului de acces al copiilor şi părinţilor la instituţia de învăţământ;
- implicarea mai activă a comunităţii, ONG-urilor, autorităţilor locale în procesul de învăţământ şcolar şi atragerea de fonduri de la entităţi private şi publice prin iniţierea de programe şi proiecte în domeniul educaţiei.
Conform Indicativ CR 0 -2012 - COD DE PROIECTARE, BAZELE PROIECTĂRII CONSTRUCŢIILOR, tabel 2.1 - Durate indicative de viaţă proiectate pentru construcţii, durata de viaţă proiectată a construcţiei pentru Clădiri şi alte structuri curente (unde se încadrează construcţia) este de 50 – 100 de ani. Astfel durata de funcţionare apreciată a şcolii este de 50 de ani.