Se vor presta Servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului ,verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii " Sistem de protectie perimetrala"
Valoarea estimata totala este de 7.919.632,10 lei fara TVA, din care:...
Se vor presta Servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului ,verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii " Sistem de protectie perimetrala"
Valoarea estimata totala este de 7.919.632,10 lei fara TVA, din care:
Servicii in valoare totala de 87.500,00 lei fara TVA, din care:
Cap 3.5.4 Documentatii tehnice pentru obtinere avize/acorduri/autorizatii 15.000 lei fara TVA
Cap. 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a PT si DE 12.000,00lei fara TVA
Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 50.000,00 lei fara TVA
Cap. 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 10.500,00 lei fara TVA
Executie in valoare totala de 7.832.132,10 lei fara TVA din care:
Cap.1.2 Amenajarea terenului-4.000 lei fara TVA
Cap. 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 149.403,40 lei fără TVA
Cap. 4.1 Constructii si instalatii 856.121,35 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 879.342,15 lei fara TVA
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj 5.773.959,40 lei fără TVA
Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 152.356,70 lei fara TVA
Cap. 6.2 Probe tehnologice si teste 16.949,10 lei fara TVA
Bugetul proiectului are prevăzută o suma de 380.891,70 lei fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute. Acestea nu fac parte din valoare estimata aferenta prezentei proceduri si pot fi accesate oricand in timpul derularii contractului fara a fi necesara o noua procedura de achizitie, in conditiile prevazute la Art. 236 din Legea 99/2016 si conform HG1/2018 – Anexa 2.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor :6 zile
Termenul-limită în care Entitatea Contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare : in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Durata contractului este de 32 luni si cuprinde: perioada de constituire/restituire garantie de participare- 1 luna si maxim 6 luni perioada de proiectare şi execuţie, 24 luni perioada de garantie
În cadrul contractului se va menţiona perioada de realizare a activităţilor contractului (proiectare şi execuţie) ofertată de către ofertantul ce va fi declarat câştigător.