Contractul are ca scop: Servicii de proiectare faza PT, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare şi modernizare DJ 109: lim. jud. Cluj – Dragu – Hida (DN 1G), km 31+976 – 46+624", defalcate pe 2 tronsoane :
Tronson 1: km 32+610 - 40+380;
Tronson 2: km 40+380 - 46+624 ,
detaliat în următoarele etape:
Durata totală a contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia, din c...
Contractul are ca scop: Servicii de proiectare faza PT, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare şi modernizare DJ 109: lim. jud. Cluj – Dragu – Hida (DN 1G), km 31+976 – 46+624", defalcate pe 2 tronsoane :
Tronson 1: km 32+610 - 40+380;
Tronson 2: km 40+380 - 46+624 ,
detaliat în următoarele etape:
Durata totală a contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia, din care:
Etapa 1 – Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor şi a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (PAC şi POE), a documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţiei de construire - Maxim 2 luni de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor;
Etapa 2 - Elaborare proiect tehnic+detalii de execuţie+caiet de sarcini (PT+DDE+CS) - Maxim 1 lună de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru această etapă, după obţinerea Autorizaţiei de construire ;
Etapa 3 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 12 de luni de la Emiterea ordinului de începere a execuţiei lucrărilor ;
Etapa 4 - Execuţia lucrărilor proiectate - Obligaţia de a începe executarea contractului (perioada de mobilizare) în maxim 5 zile de la data primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor, Perioada de execuţie = maxim 12 luni de la emiterea Ordinului de începere a lucrărilor, astfel :
1.Tronson 1: km 32+610 - 40+380, termen de execuţie de 8 luni de la data menţionată în Ordinul de începere pentru execuţia lucrărilor;
2.Tronson 2: km 40+380 - 46+624, termen de execuţie de 12 luni de la data menţiontă în Ordinul de începere pentru execuţia lucrărilor.
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 38.361.736,69 lei fără TVA, din care:
Proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului – 1.126.500,00 lei, fără TVA, respectiv:
• Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor - 2.000,00 lei, fără TVA;
• Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 941.800,00 lei, fără TVA;
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 182.700,00 lei, fără TVA
Execuţie lucrări – 37.235.236,69 lei , fără TVA, din care:
• Lucrări de construcţii montaj (C+M) – 37.043.236,69 lei, fără TVA;
• Cheltuieli conexe organizării de şantier – 192.000,00 lei, fără TVA.
Numărul de zile pănă la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18.
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.