Feedback
I.D.: 57224104

Servicii de proiectare faza PT - Amenajare locuri de joacă

Data publicarii
20.05.21 Exista 145.766 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
131.981,10 RON - 131.981,10 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Realizare servicii de proiectare pentru obiective de investiţii „Amenajare locuri de joacă!. Prin servicii de proiectare se înţelege: documentaţia pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.), documentaţia pentru organizarea executării lucrărilor (D.T.O.E.), proiect tehnic, caiete de sarcini, liste de cantităţi (P.T. + D.D.E. + C.S.), verificarea proiectelor, întocmite conform H.G. 907/2016. Obiectul p...
Realizare servicii de proiectare pentru obiective de investiţii „Amenajare locuri de joacă!. Prin servicii de proiectare se înţelege: documentaţia pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.), documentaţia pentru organizarea executării lucrărilor (D.T.O.E.), proiect tehnic, caiete de sarcini, liste de cantităţi (P.T. + D.D.E. + C.S.), verificarea proiectelor, întocmite conform H.G. 907/2016. Obiectul prezentului contract este Servicii de întocmire a documentaţiei tehnice faza PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului inclusiv verificare PT pentru realizarea investiţiei, având ca obiect ”Refuncţionalizare spaţii publice urbane din ZUM-uri şi transformarea acestora în parcuri şi locuri de joacă pentru copii”, cod MySmis 137711. Se vor prezenta următoarele documente: propunere tehnică conform caietului de sarcini, propunere financiară (formularul D + anexă), formularele anexate prezentei proceduri, certificat constatator emis de ONRC şi clauze contractuale însuşite de către prestator. De asemenea se vor respecta în totalitate cerinţele CAIETULUI DE SARCINI şi a tuturor documentelor ataşate prezentei proceduri. Documentele se pot transmite prin încărcarea în SEAP (semnate cu semnătură electronică extinsă), transmise prin intermediul adresei de e-mai achizitii.primvulcan@yahoo.com (scanate şi semnate electronic) sau în original la sediul autorităţii contractante. Documentele vor fi transmise până cel târziu în data de 21.05.2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu