Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Reabilitare, modernizare, recompartimentare clădire cu grupuri sanitare interioare şi asigurarea utilităţilor la grădiniţă Trifeşti, sat Trifeşti, comuna Trifeşti, Judeţul Iaşi."
Valoarea estimata fara TVA = 644.246,13 LEI
Devizul general aferent lucrarii preve...
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Reabilitare, modernizare, recompartimentare clădire cu grupuri sanitare interioare şi asigurarea utilităţilor la grădiniţă Trifeşti, sat Trifeşti, comuna Trifeşti, Judeţul Iaşi."
Valoarea estimata fara TVA = 644.246,13 LEI
Devizul general aferent lucrarii prevede urmatoarele categorii de lucrari:
Cap. 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului – total: 10.000,00, din care:
1.2. Amenajarea terenului 10.000,00 lei.
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 20.524,14 lei;
Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenţă tehnică: 31.000,00 lei, din care:
3.5. Proiectare: 22.000,00 lei
3.5.5. Proiect tehnic şi Detalii de execuţie: 22.000,00 lei;
3.8. Asistenta tehnica 9.000,00 lei
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 9.000,00 lei.
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 564.340,23 lei, din care:
4.1. Construcţii şi instalaţii: 504.382,94 lei;
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 6.277,69 lei;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj: 53.679,60 lei.
Cap. 5 Alte cheltuieli – total, din care: 18.381,76 lei, din care:
5.1. Organizare de şantier: 18.381,76 lei:
5.1.1. Lucrări de construcţii 18.381,76 lei
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului 0 lei.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in devizul general aferent obiectivului de investitii, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10.