Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune realizarea urmatoarelor activitati:
- servicii de proiectare: întocmire proiect tehnic (PAC, POE, PTE), detalii de executie, documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii;
- servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului;
- execuţie lucrări pentru obiectivul de inve...
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune realizarea urmatoarelor activitati:
- servicii de proiectare: întocmire proiect tehnic (PAC, POE, PTE), detalii de executie, documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii;
- servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului;
- execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Construire piaţă agroalimentară în comuna Berezeni, judeţul Vaslui"
Valoarea estimata fara TVA = 476.806,79 LEI
Devizul general prevede urmatoarele categorii de lucrari si servicii:
1. Cheltuieli cu amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială (Subcap.1.3.): 3.838,60 lei
2. cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului (cap. 2) : 94.124,99 lei
3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenţă tehnică (Cap. 3): 23.627,91 lei
4. Cheltuieli pentru investiţia de bază (Cap. 4) : 346.569,11 lei.
4.1. Construcţii şi instalaţii (Subcap 4.1): 346.569,11 lei.
5. Alte cheltuieli (cap. 5): 8.646,18 lei.
5.1. Organizare de şantier (Subcap. 5.1.): 8.646,18 lei.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier (Subcap.5.1.1) 7.332,48 lei.
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului (Subcap.5.1.2): 1.313,70 lei.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in devizul general aferent obiectivului de investitii, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 16.