Municipiul Giurgiu implementează proiectul “Îmbunătăţire infrastructură educaţională Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu din Municipiul Giurgiu", cod SMIS 122373, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 - Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Prioritatea de investiţii 10.1 - Investiţiile în educaţie, şi formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe şi învăţar...
Municipiul Giurgiu implementează proiectul “Îmbunătăţire infrastructură educaţională Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu din Municipiul Giurgiu", cod SMIS 122373, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 - Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Prioritatea de investiţii 10.1 - Investiţiile în educaţie, şi formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe şi învăţare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurilor de educaţie şi formare, Obiectivul Specific 10.1 - Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, Operaţiunea B.
În data de 01.04.2021 a fost semnat Contractul de finanţare nr. 6807, perioada de implementare a proiectului fiind până la data de 31.12.2023.
În vederea bunei derulări a activităţilor proiectului este necesară achiziţia serviciilor de proiectare faza Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul “Îmbunătăţire infrastructură educaţională Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu din Municipiul Giurgiu", cod SMIS 122373, achiziţie care are drept obiect următoarele:
- elaborarea documentaţiei tehnice corespunzătoare proiectului (DTAC, PT, DDE) şi avizarea acesteia de către verificatori atestaţi;
- asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul realizării lucrărilor de construcţii.
Termenul limita pana la care se primesc de la potentialii ofertanti solicitari de clarificari la documentatia de atribuire: 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire: 5 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Valoarea totală estimată a contractului de 287.577,32 lei cu TVA inclus (241.661,61 lei fără TVA + 45.915,71 lei TVA), va fi defalcată pe următoarele activităţi/servicii ce vor fi prestate în cadrul acestuia:
• elaborarea documentaţiei tehnice corespunzătoare proiectului (DTAC, PT, DDE) şi avizarea acesteia de către verificatori atestaţi – 208.165,86 lei cu TVA inclus (174.929,29 lei fără TVA + 33.236,57 lei TVA);
• asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul realizării lucrărilor de construcţii – 79.411,46 lei cu TVA inclus (66.732,32 lei fără TVA + 12.679,14 lei TVA).