Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor si avizelor si a documentatiilor necesare obtinerii autorizatiei de construire (PAC si POE) si a...
Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor si avizelor si a documentatiilor necesare obtinerii autorizatiei de construire (PAC si POE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata de executie a lucrarilor.
Descrierea detaliata a serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoare estimata a contractului de prestare de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asisten?a tehnica din partea proiectantului ?i execu?ie lucrari pentru realizarea investi?iei „Construire corp cladire ateliere cu sali de curs scoala profesionala la liceul Mihail Sadoveanu din comuna Borca judetul Neamt”este de 816.105,22 lei fara TVA, formata din însumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului ?i din capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare ?i asisten?a tehnica, defalcata astfel:
PROIECTARE: 18.500 lei fara TVA, din care:
? 10.500 lei fara TVA – 3.5.6. Proiect Tehnic ?i Detalii de execu?ie;
? 1.000 lei fara TVA – 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor /autoriza?iilor
? 7.000 lei fara TVA – 3.8.1 Asisten?a tehnica din partea proiectantului
EXECU?IE: 797.605,22 lei fara TVA, din care:
- 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 5.714,92 lei fara TVA.
- Cap. 2 Cheltuieli pentu asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 12.000 lei fara TVA
- 4.1 Constructii si instalatii: 728.691,33 lei fara TVA;
- 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 6.910,00 lei fara TVA;
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 42.528,02 lei fara TVA;
- 5.1 Organizare de santier: 1.760,95 lei fara TVA.
Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 390 de zile.
Termenul limita de solicitare clarificari din partea operatorilor economici interesati este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, doua zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, termenul de raspuns fiind de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.