Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor si avizelor si a documentatiilor necesare obtinerii autorizatiei de construire (PAC si POE) si a...
Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor si avizelor si a documentatiilor necesare obtinerii autorizatiei de construire (PAC si POE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata de executie a lucrarilor.
Descrierea detaliata a serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoare estimata a contractului de prestare de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei „Construire pod Borlesti –Poiana Marului in comuna Borlesti, judetul Neamt” este de 3.722.387,81 lei fara TVA, formata din insumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului si din capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, defalcata astfel:
PROIECTARE: 72.000 lei fara TVA, din care:
? 50.000,00 lei fara TVA – 3.5.6. Cheltuieli pentru elaborarea tuturor fazelor de proiectare, - Proiect Tehnic si Detalii de executie;
? 5.000,00 lei fara TVA – 3.5.4. Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor
? 17.000,00 lei fara TVA – 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii
EXECUTIE: 3.650.387,81 lei fara TVA, din care:
- 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 0 lei fara TVA;
- 1.3 Cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 0 lei fara TVA.
- Cap. 2 Cheltuieli pentu asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 0 lei fara TVA
- 4.1 Constructii si instalatii: 3.635.387,81 lei fara TVA;
- 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 0 lei fara TVA;
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 0 lei fara TVA;
- 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 15.000,00 lei fara TVA;
Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 390 de zile.
Termenul limita de solicitare clarificari din partea opearorilor economici interesati este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, intr-o perioada care nu trebuie sa depasesaca, de regula, doua zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, termenul de raspuns fiind de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.