Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor şi avizelor şi a documentaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire (PAC şi POE) si a...
Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor şi avizelor şi a documentaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire (PAC şi POE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata de executie a lucrarilor.
Descrierea detaliata a serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoare estimata a contractului de prestare de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei „Reabilitare, modernizare şi dotare şcoala primară nr. 5, sat Arborea, comuna George Enescu, judeţul Botoşani”, este de 847.170,12 lei fara TVA, formata din insumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului si din capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, defalcata astfel:
PROIECTARE: 26.000 lei fara TVA, din care:
? 1.000 lei fara TVA – 3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor;
? 21.000 lei fara TVA – 3.5.6 - Proiect Tehnic si Detalii de executie;
? 4.000 lei fara TVA – 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE: 821.170,12 lei fara TVA, din care:
- 1.2 Amenajarea terenului: 5.000 lei fara TVA
- Cap. 2 Cheltuieli pentu asigurarea utilitaţilor necesare obiectivului: 12.752 lei fara TVA
- 4.1 Construcţii şi instalaţii: 762.015,33 lei fara TVA;
- 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 6.710 lei fara TVA;
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj: 27.614,49 lei fara TVA;
- 5.1 Organizare de şantier: 7.078,30 lei fara TVA.
Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 420 de zile.
Termenul limita de solicitare clarificari din partea opearorilor economici interesati este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.