Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor şi avizelor şi a documentaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire (PAC şi POE) si a...
Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor şi avizelor şi a documentaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire (PAC şi POE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata de executie a lucrarilor.
Descrierea detaliata a serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata a contractului de prestare de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei „Înfiintare şi dotare grădiniţă în Satul Solesti, comuna Solesti, Judeţul Vaslui” este de 918.207 lei fara TVA, formata din insumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului si din capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, defalcata astfel:
PROIECTARE: 16.497 lei fara TVA, din care:
? 2.000,00 lei fara TVA – 3.3.2. Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii (documentatie pt studiu de impact asupra mediului);
? 10.000,00 lei fara TVA – 3.1.3. Proiect tehnic, caiete de sarcini;
? 4.497,00 lei fara TVA – 3.6.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului.
EXECUTIE: 901.710 lei fara TVA, din care:
- 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 5.000 lei fara TVA;
- Cap. 2 Cheltuieli pentu asigurarea utilitaţilor necesare obiectivului: 140.726,00 lei fara TVA
- 4.1 Construcţii şi instalaţii: 701.395,00 lei fara TVA;
- 4.2. Montaj utilaje tehnologice: 5.590,00 lei fara TVA;
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 43.769,00 lei fara TVA;
- 5.1.1 Lucrari de constructii pentru organizare de şantier: 5.230,00 lei fara TVA;
Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 690 de zile.
Termenul limita de solicitare clarificari din partea operatorilor economici interesati este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.