Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor şi avizelor şi a documentaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire (PAC şi POE) si a...
Contractul vizeaza prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic (PT), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei finantata prin PNDL.
Serviciile presupun: elaborare proiect tehnic conform prevederilor legale in vigoare, documentatii pentru obtinerea acordurilor şi avizelor şi a documentaţiilor necesare obţinerii autorizaţiei de construire (PAC şi POE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata de executie a lucrarilor.
Descrierea detaliata a serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoare estimata a contractului de prestare de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru realizarea investitiei ”Reabilitarea, modernizarea si dotarea Scolii Gimnaziale Ranzesti, comuna Falciu, judetul Vaslui” este de 1.007.848,12 lei fara TVA, formata din insumarea valorilor urmatoarelor linii/sublinii bugetare din devizul general al proiectului si din capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica, defalcata astfel:
PROIECTARE: 32.000 lei fara TVA, din care:
? 2.000 lei fara TVA - 3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor
? 24.000 lei fara TVA – 3.5.6 Cheltuieli pentru elaborarea tuturor fazelor de proiectare, - Proiect Tehnic si Detalii de executie;
? 6.000 lei fara TVA – 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor.
EXECUTIE: 975.848,12 lei fara TVA, din care:
- 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 5.133 lei fara TVA;
- 1.3 Cheltuieli cu amenajari pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţiala: 0 lei fara TVA.
- Cap. 2 Cheltuieli pentu asigurarea utilitaţilor necesare obiectivului: 0 lei fara TVA
- 4.1 Construcţii şi instalaţii: 915.581,56 lei fara TVA;
- 4.2. Montaj utilaj tehnologic: 3.500 lei fara TVA;
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj: 45.311,84 lei fara TVA;
- 5.1 Organizare de şantier: 6.321,72 lei fara TVA.
Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 390 de zile.
Termenul limita de solicitare clarificari din partea opearorilor economici interesati este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.