Lucrările ce urmeaza a fi proiectate şi executate în cadrul contractului de achizitie publica sunt detaliate în cuprinsul Caietului de sarcini şi a documentaţiei aferente acestuia
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este prestarea serviciilor de proiectare, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi execuţia tuturor lucrărilor identificate în prezentul caiet de sarcini.
Obiectivul genera...
Lucrările ce urmeaza a fi proiectate şi executate în cadrul contractului de achizitie publica sunt detaliate în cuprinsul Caietului de sarcini şi a documentaţiei aferente acestuia
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este prestarea serviciilor de proiectare, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi execuţia tuturor lucrărilor identificate în prezentul caiet de sarcini.
Obiectivul general la care contribuie indeplinirea contractului prezentei proceduri de achizitie este construirea, a 4 casuţe- locuinţe protejate pentru 32 de persoane adulte cu dizabilităţi, ( lucrari descrise in S.F.) precum şi reabilitarea şi modernizarea unei cladiri în vederea înfiinţării unui centru de zi pentru persoane adulte cu dizabilităţi, ( lucrari descrise in D.A.L.I.) în judeţul Argeş, comuna Ciofrangeni.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului si EXECUTIE LUCRARE pentru obiectivul de investitii „Servicii de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii „COMPLEX DE 4 LOCUINŢE PROTEJATE ŞI CENTRU DE ZI, COMUNA CIOFRANGENI, JUDEŢUL ARGEŞ”este de 3.747.437,71 lei fara TVA,din care:
3.4 - Certificarea performantei energetice si auditul energetic al cladirilor: 4.000,00 lei fara TVA
3.5.4 - Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii si valoarea aferenta (ISCIR) : 4.000,00 lei fara TVA
3.5.6 - Proiect tehnic si detalii de executie: 98.600,00 lei fara TVA
3.8.1. - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 16.377,59 lei fara TVA
1.2 – Amenajare teren: 241.175,00 lei fara TVA
1.3 – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 31.400,00 lei fara TVA
2.1 – Retele utilitati: 292.844,00 lei fara TVA
3.2 - Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii: 1.652,00 lei fara TVA
4.1-Constructii si instalatii: 2.595.112,68 lei fara TVA
4.2- Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 62.302,97 lei fara TVA
4.3- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 327.291,06 lei fara TVA
5.1. - Organizare de santier: 69.682,41 lei fara TVA
6.2 - Probe tehnologice si teste: 3.000,00 lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In valoarea estimata a contractului nu a fost inclusa suma aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute.