Servicii de proiectare - Faza II şi execuţie lucrări în cadrul proiectului “Renovare energetică Şcoala gimnazială nr. 11 Ion Luca Caragiale, Brăila"
Propunerea tehnica va fi intocmita conform caietului de sarcini, parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.
Contract de servicii de proiectare faza II, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului şi execuţie lucrări care cuprinde:
I. Docum...
Servicii de proiectare - Faza II şi execuţie lucrări în cadrul proiectului “Renovare energetică Şcoala gimnazială nr. 11 Ion Luca Caragiale, Brăila"
Propunerea tehnica va fi intocmita conform caietului de sarcini, parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.
Contract de servicii de proiectare faza II, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului şi execuţie lucrări care cuprinde:
I. Documentaţii necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construire
1. Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – PAC
2. Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor – POE
3. Documentaţie tehnică pentru obţinerea avizului ISU
II. Proiect tehnic de execuţie întocmit conform prevederilor legale, precum şi asigurarea asistenţei tehnice
1. Părţi scrise: memoriu tehnic general, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini pe specialităţi, listele cu cantităţile de lucrări ( formularele F1, F2, F3, F4, F5, precum şi listele cu cantităţi de lucrări pentru organizare de şantier- cu şi fără valori), graficul general de realizare a investiţiei- Formularul F6,
2. Părţi desenate: planşele generale, planşele aferente specialităţilor,
3. Detalii de execuţie,
4. Proiect pentru instalaţia de producere a energiei electrice cu panouri fotovoltaice on-grid, instalaţie de putere, instalaţie de protecţie împotriva şocurilor electrice;
5. Proiect pentru modificare/ extindere instalaţia de utilizare gaze naturale.
6. Documentaţia tehnico-economică necesară pentru avizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a sistemului de supraveghere video, inclusiv analiza de risc la securitate fizica.
7. Alte documentaţii solicitate de instituţii conform reglementărilor legale necesare pentru realizarea investiţiei.
III. Asistenţa tehnică din partea proiectantului
1. emiterea de soluţii tehnice, precizări sau clarificări legate de aplicarea proiectului în concordanţă cu situaţia din teren,
2. emiterea de soluţii tehnice pe perioada de garanţie a lucrărilor, dacă este cazul,
3. participarea la fazele determinante stabilite,
4. emiterea de dispoziţii de şantier, elaborarea de schiţe, modificarea planşelor,după caz, conform legislaţiei în vigoare,
5. urmărirea respectării prevederilor din proiect şi a normelor în vigoare de către constructor/executant,
6. deplasarea pe şantier în conformitate cu termenele din graficul de execuţie sau la solicitarea dirigintelui de şantier, beneficiarului, la sesizarea proprie sau a executantului,
7. la finalizarea lucrărilor, prestatorul va face actualizarea proiectului tehnic, faza as built, conform cu execuţia, care va include proiectul tehnic ultima revizie, dispoziţii de şantier, procese verbale privind execuţia constucţiei, inclusiv întocmirea devizului general actualizat,
8. participarea la Recepţia la terminarea lucrărilor şi prezentarea Referatului proiectantului cu privire la modul în care lucrările au respectat proiectul tehnic.
9. Alte activităţi necesare pentru buna desfăşurare a investiţiei.
IV.Execuţie lucrări conform documentaţiei tehnico-economice faza II, conform documentaţiei tehnico-economice faza II elaborate.
Numărul zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări transmise în a 4 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.