LOTUL 1- Servicii de proiectare, faza DTAC, Proiect Tehnic, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii- Proiectul nr. C5-A1-202 intitulat: ,,Renovarea integrata a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Municipiul Bacau str. Aviatorilor nr. 17 si nr. 26“,
si
LOTUL 2- Servicii de proiectare, faza Proiect Tehnic, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiect...
LOTUL 1- Servicii de proiectare, faza DTAC, Proiect Tehnic, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii- Proiectul nr. C5-A1-202 intitulat: ,,Renovarea integrata a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Municipiul Bacau str. Aviatorilor nr. 17 si nr. 26“,
si
LOTUL 2- Servicii de proiectare, faza Proiect Tehnic, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii- Proiectul nr.C5-A1- 197 intitulat: ,,Renovarea integrata a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Municipiul Bacau str. Aviatorilor nr. 28 si nr. 30“,
in conf cu cerintele CS, dupa cum urmeaza:
• Documentaţie Tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (DTAC),
• Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor - P.O.E.
• Proiect tehnic de execuţie (PTh)- se vor prezenta si Liste de cantitati, liste de consumuri cu valori si fara valori
• Centralizatorul situaţiilor descrise la punctele 2, 3 şi 4 din Model G - Situaţii particulare aplicabile, inclusiv Avizul/Declaraţia proiectantului privind conformitatea/neconformitatea lucrărilor cu soluţia tehnică a proiectului (Model I) din Ghid specific din 24 martie 2022 privind Conditii de accesare a fondurilor europene aferente PNRR/2022/C5/1/A.1/1.
• Participarea la elaborarea Cartii Tehnice a constructiei cu prezentarea documentelor ce alcatuiesc Capitolul A,
• Elaborarea programului de urmarire a comportarii in timp a constructiei,
• Plan de securitate şi sănătate în muncă,
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului, pe toată perioada de realizare a obiectivului,
• Documentaţia As-built,
• Certificatul de audit energetic.
Atentie! SE VA RESPECTA SI SE VA IMPLEMENTA PRINCIPIUL : "Do No Significant Harm" (DNSH) ("A nu prejudicia în mod semnifcativ "), astfel cum este prevăzut in GHIDUL SPECIFIC din 24 martie 2022 privind Condiţii de accesare a fondurilor europene aferente PNRR - PNRR/2022/C5/1/A.1/1, componenta 5 , axa 1 , operaţiunea A.1 - Renovarea integrată (consolidare seismică şi renovarea energetică moderată) a clădirilor rezidenţiale multifamiliale si la Articolul 17 ("Prejudicierea în mod semnificativ a obiectivelor de mediu") din Regulamentul privind taxonomia, stabilite pentru fiecare obiectiv de mediu).
DURATA DE REALIZARE A CONTRACTULUI: 15 luni, de la data semnarii contractului, cu posibilitatea de prelungire, fără costuri suplimentare, în funcţie de durata contractului de executie lucrări, din care:
- etapa de proiectare (ETAPA I) –maxim 2 Iuni de Ia data mentionata in O.I. , pana cel tarziu 20.01.2024 (se va avea in vedere respectarea tuturor termenelor prevazute incepand cu pct 6.6.3 din GHIDUL SPECIFIC din 24 martie 2022 PNRR.
- etapa de asistenta tehnica (ETAPA II) – 12 luni + 1 luna, de Ia data mentionata in O.I. (pe perioada de executie a lucrarilor si 1 luna, durata ce include receptia la terminarea lucrarilor).
Perioada necesară obţinerii avizelor nu este luată în calcul.
Durata de valabilitate a contractului cuprinde termenul de prestare a serviciilor pana la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
In conf cu prev art. 161 alin. (1) si (2) din Lg 98/2016, termenul limita pana la care orice op econ interesat de particip la proced de achiz publica are dreptul de a solicita clarif sau inform suplim in legat cu docum de atrib este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor si AC stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.