Obiectivul principal al proiectului este: Servicii de proiectare (faza DTAC + DTAD + DTOE + PT şi DDE) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului; Execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Infrastructură de transport public şi măsuri pentru mobilitate alternativă în Municipiul Câmpia Turzii". Categorii de cheltuieli: Amenajarea terenului 17.270,00 lei fara TVA, Amenajari pentru protectia mediului si aducerea...
Obiectivul principal al proiectului este: Servicii de proiectare (faza DTAC + DTAD + DTOE + PT şi DDE) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului; Execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Infrastructură de transport public şi măsuri pentru mobilitate alternativă în Municipiul Câmpia Turzii". Categorii de cheltuieli: Amenajarea terenului 17.270,00 lei fara TVA, Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului in starea initiala 20.325,00 lei fara TVA, Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 56.000,00 lei fara TVA, Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 20.000,00 lei, Raport privind impactul asupra mediului 4.000,00 lei fara TVA, Documentatii suport pentru obtinere avize 10.000,00 lei fara TVA, Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avize 15.000,00 lei fara TVA, Proiect tehnic si detalii de executie 237.967,67 lei fara TVA, Asistenta tehnica din partea proiectantului - pe perioada de ex. a lucrarilor si pt. particip. proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie avizat de catre ISC 166.483,83 lei fara TVA, Constructii si instalatii 16.742.681,53 lei fara TVA, Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functioanle 49.403,52 lei fara TVA, Dotari - Statii acoperite 94.690,08 lei fara TVA, Dotari - Statii neacoperite 24.290,06 lei fara TVA, Dotari - Sistem byke-sharing 1.431.158,22 lei fara TVA, Dotari - Rasteluri 14.958,29 lei fara TVA, Organizare de şantier 774.067,32 lei fara TVA. Documentatiile tehnice vor fi intocmite in vederea realizarii lucrarilor aprobate prin POR 2014-2020. Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor.