Valoarea estimată a contractului este de 148.062,00 lei structurată astfel:
- Servicii de proiectare: P.A.C., P.O.E., P.T., D.E. in valoare estimata de 100.000,00 lei fără TVA (in cadrul etapei de PT se vor întocmi şi scenariul de securitate la incendiu, precum şi toate documentaţiile solicitate pentru eliberarea autorizaţiei de construire precum şi obţinerea acesteia). La aceasta valoare se adauga taxele necesare obţiner...
Valoarea estimată a contractului este de 148.062,00 lei structurată astfel:
- Servicii de proiectare: P.A.C., P.O.E., P.T., D.E. in valoare estimata de 100.000,00 lei fără TVA (in cadrul etapei de PT se vor întocmi şi scenariul de securitate la incendiu, precum şi toate documentaţiile solicitate pentru eliberarea autorizaţiei de construire precum şi obţinerea acesteia). La aceasta valoare se adauga taxele necesare obţinerii de avize,acorduri autorizaţii: 38.062,00 lei fără TVA, estimate în Devizului General aprobat.
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului : 10.000,00 lei fără TVA;
Operatorii economici interesati vor avea in vedere ca valorile individuale sus mentionate sunt maximale si nu pot fi depasite in cadrul ofertelor financiare depuse.
Autoritatea contractanta solicita urmatoarele servicii pentru obiectivul de investiţii: "Creşterea performanţei energetice a clădirii Institutul Naţional de Cercetare Dezvoltare în Silvicultură Marin Drăcea Sediu Central – laborator nr. CAD. 3908/4-C1 situată în Voluntari, jud. Ilfov, bulevardul Eroilor, nr. 128" – C5-B.2.1.b.-26. finantat din PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1 si fonduri bugetare:
1. Servicii proiectare - Proiect Tehnic şi detalii de execuţie - PT+ D.E., P.O.E., P.A.C., conform HG 907/2016 actualizată, precum şi a cerinţelor structurilor avizatoare şi tuturor reglementărilor legislaţiei în vigoare în domeniul proiectării.
2. Servicii întocmire documentaţii necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construire precum şi obţinerea efectivă a acesteia cu sprijinul beneficiarului; aceste servicii includ şi achitarea tuturor taxelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire - acestea vor fi introduse în facturile fiscale emise de către operatorul economic.
3. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru etapa de derulare procedură de achiziţii pentru contractul de lucrări şi etapa de executare a lucrărilor proiectului pe toată perioada de valabilitate a contractului de lucrări pentru obiectivul de investiţii de mai sus.
CAIETUL DE SARCINI ŞI DOCUMENTAŢIILE AFERENTE SE POT OBŢINE PENTRU OPERATORII INTERESAŢI ACCESÂND LINK-UL:
https://www.icas.ro/uploads/anunturi/Documentatie.rar
Cerinţele pe baza cărora se elaborează oferta tehnico-economica sunt meţionate în caietul de sarcini si anexele acestuia. Informaţiile şi cerinţele din Caietul de Sarcini sunt minime si obligatorii pentru toţi ofertanţii. În situaţia în care o informaţie / solicitare din prezentul anunţ diferă semnificativ /contrazice prevederile caietului de sarcini, se va lua în considerare informaţia / solicitarea din caietul de sarcini. În orice altă situaţie, cerinţele se cumulează.
Operatorii economici participanţi vor tine cont la întocmirea ofertei şi ulterior la prestarea serviciilor de prevederile Ghidului specific finanţării prin măsura PNRR/2022/C5/2/B.2.1, precum şi Ghidul beneficiarului. Pentru informaţii detaliate vă rugam să consultaţi link-ul: https://icas.ro/Ghidurile-PNRR-Componenta-5-Valul-Renovrii-1