Autoritatea contractanta doreşte achiziţia serviciilor de proiectare faza DALI pentru diferite imobile aflate în proprietatea Municipiului Galati. Serviciile de proiectare faza DALI privesc renovarea energetica, consolidarea, reabilitarea şi modernizarea acestora în vederea creşterii calităţii infrastructurii serviciilor publice.
Proiectantul va furniza servicii de proiectare (inclusiv activităţile de obţinere a avizelor af...
Autoritatea contractanta doreşte achiziţia serviciilor de proiectare faza DALI pentru diferite imobile aflate în proprietatea Municipiului Galati. Serviciile de proiectare faza DALI privesc renovarea energetica, consolidarea, reabilitarea şi modernizarea acestora în vederea creşterii calităţii infrastructurii serviciilor publice.
Proiectantul va furniza servicii de proiectare (inclusiv activităţile de obţinere a avizelor aferente) necesare realizării obiectivelor de investiţii, astfel:
- Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii DALI - în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind aprobarea conţinutului cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice;
Prezenta procedura va fi organizată pe 5 loturi, stabilindu-se obiectul fiecărui lot în parte in functie de localizarea fiecarui obiectiv de investitii, astfel:
LOTUL I - Servicii de proiectare faza DALI pentru "Renovare energetica imobil Str. Brailei, nr. 35";
LOTUL II - Servicii de proiectare faza DALI pentru Renovare energetica Imobil Strada Fraternitatii, nr. 1 si Renovare energetica si Imobil Str. Mihai Bravu, nr. 3 – Arena de Box;
LOTUL III - Servicii de proiectare faza DALI pentru Renovare integrata Imobil Str. Traian, nr. 254, Corp C3 (D) Politia Locala Galati;
LOTUL IV - Servicii de proiectare faza DALI pentru "Renovare integrata a Teatrului Dramatic "Fani Tardini" Galati;
LOTUL V - Servicii de proiectare faza DALI pentru "Renovare energetica Spitalul de Psihiatrie "Elisabeta Doamna" – Corp C20.
Termenul MAXIM de realizare a tuturor activităţilor acceptat de către autoritatea contractanta pentru loturile 1, 2, 3 si 4 este de 90 zile iar pentru lotul 5 este de 60 zile.
Orice ofertă ce depăşeste termenul specificat va fi exclusă din procedura de achiziţie.
Valoarea estimată totală este de 590.089,60 lei fără TVA, din care:
- Lotul 1 – 100.000,00 lei fără TVA;
- Lotul 2 – 117.000,00 lei fara TVA;
- Lotul 3 – 159.000,00 lei fără TVA;
- Lotul 4 – 184.089,60 lei fără TVA;
- Lotul 5 – 30.000,00 lei fără TVA;
Numarul de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18. In conformitate cu prevederile art. 160 şi art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in doua termene, după cum urmează:
- primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 23 - a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;
- cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare.