Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare (faze: DTAD, DTAC, DTOE, PT+DE+CS, verificarea tehnică a proiectelor privind cerinţelor esenţiale de calitate în construcţii corespunzător categoriei de importanţă a construcţiei, asistenţă tehnică din partea proiectantului, întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării în exploatare şi intervenţiile în timp şi efectuare ...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare (faze: DTAD, DTAC, DTOE, PT+DE+CS, verificarea tehnică a proiectelor privind cerinţelor esenţiale de calitate în construcţii corespunzător categoriei de importanţă a construcţiei, asistenţă tehnică din partea proiectantului, întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării în exploatare şi intervenţiile în timp şi efectuare documentaţie şi planşe post-execuţie) şi execuţie lucrări de desfiinţare şi construire pentru realizarea noului obiectiv.
Contractul va avea două faze :
Faza 1 – Servicii de proiectare - DTAD, DTAC, DTOE, PT+DE+CS, verificarea tehnică a proiectelor privind cerinţelor esenţiale de calitate în construcţii corespunzător categoriei de importanţă a construcţiei, asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Faza2 - Execuţie lucrări de desfiinţare bl. G2 şi execuţie lucrări de construire parcaj colectiv şi amenajare incintă.
Prin HCL nr. 398/2019, ulterior prin HCL nr. 320/2022 fiind aprobată şi actualizarea acestora. privind aprobarea documentaţiei tehnico – economice, faza SF şi a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii: “Desfiinţare Construcţie Existentă (Bloc G2) şi Construire Parcaj Colectiv şi Amenajare Incintă" , la valoarea de 12.417.470,14 lei fără TVA.
Valoare totală estimată la faza SF: 12.417.470,14 lei , fără TVA, din care:
Valoarea serviciilor de proiectare: 227.000,00 lei, fără TVA, respectiv:
- proiectare (DTAD, DTAC, DTOE, PT, DE, CS) : 200.000,00 lei , fără TVA
- valoare documentaţii tehnice în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţii; 7.000,00 lei, fără TVA
- asistenţă tehnică din partea proiectantului: 13.000,00 lei, fără TVA
- verificarea tehnică a documentaţiei 7.000,00 lei, fără TVA
Demolare clădire (inclusiv autorizaţie DTAD) 1.697.150,00 lei, fără TVA
Valoarea cheltuielilor pentru relocarea/protecţia utilităţilor 50.000,00 lei, fără TVA
Valoarea execuţiei construcţiilor şi instalaţiilor pentru investiţia de bază: 10.373.320,14 lei, fără TVA
- Construcţii şi instalaţii 9.634.668,00 lei, fără TVA
Valoarea dotărilor care necesită instalare: 738.652,14 lei, fără TVA
Valoarea organizării de şantier (OS) 70.000,00 lei, fără TVA
Proiectanţii vor preciza în proiectele pe care le elaborează cerinţele pe care acestea trebuie să le îndeplinească de la începutul elaborării proiectului şi vor solicita investitorului acordul privind nominalizarea specialiştilor verificatori de proiecte, atestaţi corespunzător, care vor verifica pe propria raspundere proiectele elaborate de către proiectanţi.
Notă: Suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general) pentru această componentă, respectiv 1.037.332,01 lei (exclusiv TVA), nu a fost inclusă în valoarea estimată a contractului, acestea putând fi accesate după caz, în funcţie de necesităţi, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată din Devizul general elaborat la faza SF elaborat de proiectantul IM DESIGN STUDIO S.R.L.
Termenul de prestare al serviciilor şi de execuţie a lucrărilor va fi de 18 luni, astfel:
Faza 1:Servicii de proiectare 3 luni defalcată astfel
Stadiul 1 - 2 luni de la data comunicării ordinului de începere a contractului pentru elaborarea Documentaţiei Tehnice pentru obţinerea Autorizaţiei de Demolare – D.T.A.D, a Documentaţiei Tehnice pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire – D.T.A.C., a Documentaţiei Tehnice pentru Organizarea Execuţiei – D.T.O.E., inclusiv documentaţiile tehnice în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţii;
Stadiul 2 - 1 lună de la data comunicării obţinerii autorizaţiei de construire, pentru elaborarea proiectului tehnic de execuţie – P.T., împreună cu detaliile de execuţie – D.E. şi caietele de sarcini – C.S..
Stadiul 3 - asistenţă tehnică a proiectantului începe după primirea ordinului de începere a lucrărilor şi se va desfăşura pe toată durata de execuţie a acestora şi pe perioada de garanţie a lucrărilor, până la recepţia finală;
Faza 2:Execuţia lucrărilor de desfiinţare bl. "G2" şi Execuţie lucrări de construire parcaj colectiv şi amenajare incintă 15 luni defalcată astfel:
Stadiul 1 - realizarea organizării execuţiei lucrărilor - după ordinul de începere a lucrărilor
Stadiul 2 – execuţia lucrărilor de demolare bl. "G2" - 6 luni de la emiterea ordinului de începere;
Stadiul 3 - execuţia lucrărilor de construire parcaj colectiv şi amenajare incintă - 9 luni de la emiterea ordinului de începere;
Stadiul 4 - Recepţia la terminarea lucrărilor
Stadiul 5 - Realizarea documentaţiei şi a planşelor post-execuţie. Termen: - 15 zile de la data notificării de către autoritatea contractantă a finalizării lucrărilor, dar înainte de recepţia la terminarea lucrărilor.
Stadiul 6 - Întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării în exploatare şi intervenţiile în timp. Termen: - 15 zile de la data notificării de către autoritatea contractantă a finalizării lucrărilor, dar înainte de recepţia la terminarea lucrărilor.
Stadiul 7- Elaborare documentatie pentru obtinerea autorizatiei de funcţionare ISU Termen: - 15 zile de la data notificării de către autoritatea contractantă a finalizării lucrărilor, dar înainte de recepţia la terminarea lucrărilor.