Feedback
I.D.: 89150700

Servicii de proiectare faza ,, proiect tehnic" şi lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamentului 2 Pompieri Timişoara"

Data publicarii
10.11.23 Exista 177.573 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
12.322.160,69 RON - 12.322.160,69 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul "Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamentul 2 Pompieri Timişoara" se derulează astfel: ETAPA I - Proiectarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii - aproximativ 75 zile (cel târziu până la data de 10.11.2023) pentru predarea proiectului tehnic; Elaborarea după caz, a unor documentaţii necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acorduri...
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul "Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamentul 2 Pompieri Timişoara" se derulează astfel: ETAPA I - Proiectarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii - aproximativ 75 zile (cel târziu până la data de 10.11.2023) pentru predarea proiectului tehnic; Elaborarea după caz, a unor documentaţii necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T., a documentaţiilor aferente realizării lucrărilor provizorii necesare funcţionării clădirii pe toată perioada execuţiei lucrărilor şi a avizelor aferente şi după caz,susţinerea documentaţiilor la instituţiile/ comisiile avizatoare. Elaborarea de către firme autorizate conform prevederilor legale, a documentaţiilor (piese scrise şi desenate) necesare realizării lucrărilor de branşare şi racordare la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, inclusiv pentru lucrările provizorii, a studiilor de soluţii, a detaliilor de execuţie, obţinerea avizelor, autorizaţiilor, acordurilor, funcţie de avizele tuturor furnizorilor de utilităţi. Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C.) şi proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E/D.T.O.E). Elaborarea proiectului tehnic de execuţie (P.T.), detaliilor de execuţie (D.E.), scenariului de securitate la incendiu, alte documentaţii pe care ofertantul le consideră necesare finalizării şi funcţionării obiectivului de investiţi – conform conţinutului – cadru din legislaţia specifuică în vigoare. Verificarea tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor, a proiectului as – built, de către verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii şi specialităţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectelor, inclusiv referatele de verificare pentru toate specializările. ETAPA II– Realizarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii - conform graficului estimativ de derulare a investiţiei asumat la nivelul autorităţii contractante, durata maximă de finalizare a lucrărilor de execuţie: 24 luni de la data prevăzută în ordinul de începere (cel târziu până la data de 15.01.2026). Executarea de către firme autorizate conform prevederilor legale a lucrărilor de branşare şi racordare la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate, inclusiv a lucrărilor provizorii. Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului. ETAPA III - Etapa premergătoare finalizării obiectivului de investiţii şi recepţiile aferente acestuia Documentaţia revizuită ,,as built", (după realizarea lucrărilor de execuţie) - la terminarea executării lucrărilor. Efectuarea probelor, testelor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate, etc.- la terminarea executării lucrărilor. Realizarea şi predarea împreună cu dirigintele de şantier a Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017- la terminarea executării lucrărilor. Obţinerea certificatului de performanţă energetică a clădirii - la terminarea executării lucrărilor. Recepţia la terminarea lucrărilor - participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului în calitate de invitat, la recepţiile terminării lucrărilor, conform prevederilor art. 17, alin. (4) din Legea nr.10/1995, coroborat cu art. 11, alin. (4) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017-la terminarea executării lucrărilor. ETAPA IV– Garanţia lucrărilor Garanţia minimă acordată lucrărilor - 5 ani. Acordarea asistenţei tehnice a proiectantului la solicitarea Autorităţii contractante, pe toată perioada garanţiei lucrărilor precum şi realizarea eventualelor remedieri de către Executant, ce pot fi necesare în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, etc.- timpul de reacţie 2 zile. Recepţia finală - participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi a executantului în calitate de invitaţi la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017 - după expirarea perioadei de garanţie a lucrărilor. ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, întocmirii proiectului tehnic, executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care, se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei terminării lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional. Ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare obţinerii în timp util a tuturor avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, inclusiv cele de la furnizorii de utilităţi, elaborării tuturor documentaţiilor mai sus specificate, executării tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat. NOTĂ: Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ,,BANAT" al judeţului Timiş are intenţia de a realiza obiectivul de investiţii Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamantul 2 Pompieri Timişoara, sens în care, ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru elaborarea tuturor documentaţiilor mai sus specificate şi executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi comunitare în vigoare şi în conformitate cu cerinţele prevăzute în Ghidul specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente PNRR de finanţare şi să se asigure că sunt înţelese toate aspectele legate de specificul intervenţiilor finanţate. Astfel, este foarte important ca înainte de începerea elaborării tuturor documentaţiilor, executării lucrărilor de construcţii şi instalaţii, acordării consultanţei şi asistenţei tehnice, ofertantul să cunoască toate informaţiile prezentate în ghidul menţionat şi să se asigure că sunt înţelese toate aspectele legate de specificul intervenţiilor finanţate din PNRR, în general, şi în mod particular prin Componenta 5 - Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B1 – Renovare integrată (consolidare seismică şi renovare energetică moderată) a clădirilor publice care finanţează realizarea prezentului obiectiv de investiţii. Pe tot parcursul elaborării documentaţiilor, executării lucrărilor, şi oferirii de consultanţă şi asistenţă tehnică, ofertantul să consulte periodic pagina de internet https://mfe.gov.ro/pnrr/ sau direct organismele delegate pentru a urmări eventualele modificări/interpretări ale condiţiilor generale şi/sau specifice, precum şi alte comunicări/clarificări pentru accesarea fondurilor în cadrul P.N.R.R. şi finalizarea obiectivelor de investiţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Renovare energetică sediu ISU Timiş"  
Servicii de proiectare si execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii ""Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în cadrul reşedinţei Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş,, în cadrul PNRR/2022/C5/2/B.2., Componenta 5-Valul renovării/Axa 2  
Lucrări - proiectare şi execuţie privind "Amenajare intersecţie DJ 692A cu DC 46, în Dudeştii Noi"  
Achiziţia publică a serviciilor de proiectare (elaborare P.T., D.E., C.S., D.T.A.C., D.T.O.E., documentaţie pentru obţinere avize/acorduri/autorizaţii) şi a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii finanţat prin bugetul de stat "Consolidare şi modernizare Pavilion Comandament Grupare la U.M. 0805 Timişoara".  
Contract de executie lucrări aferente obiectivului de investiţii "Extindere retele apa-canal zona Plopi sud,str.II-V,Municipiul Timişoara  
Elaborare documentaţii tehnico-economice fazele Studiu de fezabilitate şi Proiect tehnic privind investiţia: Modernizare DJ 593B Parţa - Petroman  
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Contract de lucrări (proiect tehnic şi execuţie) pentru obiectivul de investiţii:"Amenajare teren de fotbal situat în Timişoara, str.Mircea cel Bătrân, nr.114"  
Servicii de proiectare (faza DALI+PT+DDE+DTAC+DTOE) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării şi implementării obiectivului de investiţie " Regenerare urbană – Zona Piaţa Traian" 08.11.21
Servicii de proiectare (faza DALI+PT+DDE+DTAC+DTOE) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului în vederea realizării şi implementării obiectivului de investiţie " Regenerare urbană – Zona Piaţa Traian"