Achizitia este parte componenta a Proiectului “Implementarea unui sistem de control inteligent al rețelei de distribuție
de energie electrica (ADMS), într-o zona omogena cu consumatori preponderent casnici, în mun. Suceava, județ Suceava” (cod
MySMIS 136409) finantat din fonduri UE (prin Programul Operațional Infrastructură Mare) si o parte din fonduri proprii a entitatii
contractante. Obiectul achiziție...
Achizitia este parte componenta a Proiectului “Implementarea unui sistem de control inteligent al rețelei de distribuție
de energie electrica (ADMS), într-o zona omogena cu consumatori preponderent casnici, în mun. Suceava, județ Suceava” (cod
MySMIS 136409) finantat din fonduri UE (prin Programul Operațional Infrastructură Mare) si o parte din fonduri proprii a entitatii
contractante. Obiectul achiziției Servicii de proiectare, executia lucrarilor si prestare de servicii de montare/inlocuire
echipamente SMI aferente proiectului: “Implementarea unui sistem de control inteligent al rețelei de distribuție de energie
electrica (ADMS), într-o zona omogena cu consumatori preponderent casnici, în mun. Suceava, județ Suceava” Cod proiect MySMIS:
136409 si consta în :- 1. Servicii de proiectare - elaborarea documentațiilor tehnice ( proiect tehnic – PTh, caiet de sarcini
pentru executarea lucrărilor – CS şi documentația detaliata de execuție – DDE ) conform anexa 1c- 2. Execuția lucrarilor de
reabilitare a RJT din zona țintă (zona omogenă și zona tampon) inclusiv punerea la dispoziție de catre executant a echipamentelor
si materialelor conform devize (anexa 1a) ce constau în:a) Înlocuirea firidelor principale de bransament existente cu firide
noi de tip E [X x Ix] [Y x Iy].b) Demontarea firidelor de palier existente.c) Montarea unor firide noi de tip FDCP2, FDCP3,
FDCP4, FDCP5, FDCP6, FDCP7, FDCP8, FDCP9, FDCP10, FDCP12, FDCP14, FDCP15, FDCP16, FDCP18, FDCP19, FDCP20, FDCP22, FDCP23,
FDCP24, FDCP25, FDCP30, după caz în locul celor existe sau în cazul scoaterii la limita de proprietate.d) Refacerea spaţiilor
afectate: umplerea golurilor create după demontarea echipamentelor; refaceri tencuieli zugrăveli; astupări şi etanşări găuri
planşee; refacere trotuare afectate de execuţia prizelor de pamânt, etc., după caz.e) Înlocuirea coloanelor colective, după
cazf) Realizarea de coloane noi de abonaţi între noile FDCP-uri şi tablourile de abonaţi (TA) din apartamente, respectiv tablourile
de utilitaţi comune (TUC) care asigură iluminat scară, uscătorii, anexe, etc, folosind : de regula conductor din cupru tip
3x CYY 6 mm2 ( faza + nul de lucru N + nul de protectie PE), protejat in canalet din PVC;g) Realizarea de instalaţii noi de
legare la pamant cu Rd 4 Ω la firidele generale de tip E, noi.h) Rebilitarea rețelei de distribuție și a branșamentelor
în LES jt în zona PTCZ 12, PTM 73, PTCZ 74, PTCZ 51, PTCZ 52, PTCZ 271, PTCZ 102, PTCZ 129, PTCZ 165, PTCZ 178, PTCZ 200,
PTCZ 204, PTCZ 205, PTCZ 272.i) Modernizarea rețelei de distribuțtie în LEA jt (înlocuirea conductoarelor neizolate cu conductoare
torsadate T2X 50Ol-Al +3x95mmp, folosind ca suport stâlpii tip SC 10001/SC10005 existenți, cu menținerea circuitului de iluminat
public; refacerea branșamentelor monofazate și trifazate)- 3. Servicii de Montare/ inlocuire echipamente SMI (contoare, concentratoare)
verificare şi PIF conform anexa 1bClarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor
fi transmise cu cel putin 18 zile inainte de data limita de depunere a solicitarilor de participare, iar raspunsul entitatii
contractante la aceste solicitari va fi transmis cal tarziu in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea solicitarilor
de participare in conformitate cu art. 173 din Legea 99/ 2016.