Achizitia este parte componenta a Proiectului “Implementarea unui sistem de control inteligent al reţelei de distribuţie de energie electrica (ADMS), într-o zona omogena cu consumatori preponderent casnici, în mun. Suceava, judeţ Suceava" (cod MySMIS 136409) finantat din fonduri UE (prin Programul Operaţional Infrastructură Mare) si o parte din fonduri proprii a entitatii contractante.
Obiectul achiziţiei Servicii de pro...
Achizitia este parte componenta a Proiectului “Implementarea unui sistem de control inteligent al reţelei de distribuţie de energie electrica (ADMS), într-o zona omogena cu consumatori preponderent casnici, în mun. Suceava, judeţ Suceava" (cod MySMIS 136409) finantat din fonduri UE (prin Programul Operaţional Infrastructură Mare) si o parte din fonduri proprii a entitatii contractante.
Obiectul achiziţiei Servicii de proiectare, executia lucrarilor si prestare de servicii de montare/inlocuire echipamente SMI aferente proiectului: “Implementarea unui sistem de control inteligent al reţelei de distribuţie de energie electrica (ADMS), într-o zona omogena cu consumatori preponderent casnici, în mun. Suceava, judeţ Suceava" Cod proiect MySMIS: 136409 si consta în :
- 1. Servicii de proiectare - elaborarea documentaţiilor tehnice ( proiect tehnic – PTh, caiet de sarcini pentru executarea lucrărilor – CS şi documentaţia detaliata de execuţie – DDE ) conform anexa 1c
- 2. Execuţia lucrarilor de reabilitare a RJT din zona ţintă (zona omogenă şi zona tampon) inclusiv punerea la dispoziţie de catre executant a echipamentelor si materialelor conform devize (anexa 1a) ce constau în:
a) Înlocuirea firidelor principale de bransament existente cu firide noi de tip E [X x Ix] [Y x Iy].
b) Demontarea firidelor de palier existente.
c) Montarea unor firide noi de tip FDCP2, FDCP3, FDCP4, FDCP5, FDCP6, FDCP7, FDCP8, FDCP9, FDCP10, FDCP12, FDCP14, FDCP15, FDCP16, FDCP18, FDCP19, FDCP20, FDCP22, FDCP23, FDCP24, FDCP25, FDCP30, după caz în locul celor existe sau în cazul scoaterii la limita de proprietate.
d) Refacerea spaţiilor afectate: umplerea golurilor create după demontarea echipamentelor; refaceri tencuieli zugrăveli; astupări şi etanşări găuri planşee; refacere trotuare afectate de execuţia prizelor de pamânt, etc., după caz.
e) Înlocuirea coloanelor colective, după caz
f) Realizarea de coloane noi de abonaţi între noile FDCP-uri şi tablourile de abonaţi (TA) din apartamente, respectiv tablourile de utilitaţi comune (TUC) care asigură iluminat scară, uscătorii, anexe, etc, folosind : de regula conductor din cupru tip 3x CYY 6 mm2 ( faza + nul de lucru N + nul de protectie PE), protejat in canalet din PVC;
g) Realizarea de instalaţii noi de legare la pamant cu Rd 4 Ω la firidele generale de tip E, noi.
h) Rebilitarea reţelei de distribuţie şi a branşamentelor în LES jt în zona PTCZ 12, PTM 73, PTCZ 74, PTCZ 51, PTCZ 52, PTCZ 271, PTCZ 102, PTCZ 129, PTCZ 165, PTCZ 178, PTCZ 200, PTCZ 204, PTCZ 205, PTCZ 272.
i) Modernizarea reţelei de distribuţtie în LEA jt (înlocuirea conductoarelor neizolate cu conductoare torsadate T2X 50Ol-Al +3x95mmp, folosind ca suport stâlpii tip SC 10001/SC10005 existenţi, cu menţinerea circuitului de iluminat public; refacerea branşamentelor monofazate şi trifazate)
- 3. Servicii de Montare/ inlocuire echipamente SMI (contoare, concentratoare) verificare şi PIF conform anexa 1b
Clarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor fi transmise cu cel putin 18 zile inainte de data limita de depunere a solicitarilor de participare, iar raspunsul entitatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cal tarziu in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea solicitarilor de participare in conformitate cu art. 173 din Legea 99/ 2016.