Valoarea estimata este rezultata din insumarea valorii estimate a fiecarui lot si include prestarea serviciilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Reabilitare si modernizare complex de pregatire fizica si militara A.N.I.M.V." este de 8.673.214,73 lei fara TVA. Valoarea estimata a Lotului 1 - Teren fotbal, cladire vestiare si gradene este de 4.710.383,70 lei, din care: Cheltuieli care reprezintă lucrări de ...
Valoarea estimata este rezultata din insumarea valorii estimate a fiecarui lot si include prestarea serviciilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Reabilitare si modernizare complex de pregatire fizica si militara A.N.I.M.V." este de 8.673.214,73 lei fara TVA. Valoarea estimata a Lotului 1 - Teren fotbal, cladire vestiare si gradene este de 4.710.383,70 lei, din care: Cheltuieli care reprezintă lucrări de construcţii-montaj (C+M) capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 şi 5.1.1 din devizul general = 4.046.266,55 lei fără TVA; Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: P.A.C, P.O.E., Proiect Tehnic de Execuţie,Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as-built" = 94.888,09 lei fără TVA. Valoarea estimata a Lotului 2 - Teren multifunctional este de 1.647.534,03 lei fără TVA, din care: Cheltuieli care reprezintă lucrări de construcţii-montaj (C+M) capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 şi 5.1.1 din devizul general = 1.313.797,64 lei fără TVA; Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: P.A.C., P.O.E., Proiect Tehnic de Execuţie, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as-built" = 190.276,15 lei fără TVA. Valoarea estimata a Lotului 3 Teren de tenis si vestiare este de 879.313,50 lei fără TVA, din care: Cheltuieli care reprezintă lucrări de construcţii-montaj (C+M). capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 şi 5.1.1 din devizul general = 684.395,99 lei fără TVA; Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: P.A.C., P.O.E, Proiect Tehnic de Execuţie, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as-built" = 37.655,26 lei fără TVA. Valoarea estimata a Lotului 4 Sala de sport existenta este de 1.435.983,50 lei fără TVA, din care: Cheltuieli care reprezintă lucrări de construcţii-montaj (C+M) capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2 şi 5.1.1 din devizul general = 893.988,16 lei fără TVA; Cheltuieli pentru servicii de proiectare fazele: P.A.C., P.O.E, Proiect Tehnic de Execuţie, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect "as-built" = 56.732,85 lei fără TVA. Indicatorii tehnico – economici ai obiectivelor de investitii au fost aprobati prin Ordinul M.D.R.A.P nr. 2598 / 16.09.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.