SERVICII DE PROIECTARE, EXECUŢIE LUCRĂRI SI ASISTENTA TEHNICA aferente investitiei DEMOLARE ŞI CONSTRUIRE POD PESTE PÂRÂUL RĂCĂTĂU ÎN LOCALITATEA HORGEŞTI, COMUNA HORGEŞTI, JUDEŢUL BACĂU
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Scurta descriere
Pod cu suprastructura din beton armat ce va a...
SERVICII DE PROIECTARE, EXECUŢIE LUCRĂRI SI ASISTENTA TEHNICA aferente investitiei DEMOLARE ŞI CONSTRUIRE POD PESTE PÂRÂUL RĂCĂTĂU ÎN LOCALITATEA HORGEŞTI, COMUNA HORGEŞTI, JUDEŢUL BACĂU
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Scurta descriere
Pod cu suprastructura din beton armat ce va asigura o parte carosabila de 5.0 m. Suprastructura este alcatutia din grinzi prefabricate (L=21.0m h=1.03m). Infrastructurile sunt culee fundate indirect. Podul va fi dimensionat conform SR EN 1991-2:2004.
Lungimea totala a podului va fi de 25.60 m, podul va avea o deschidere de 21.0 m. Schema statica: grinda simplu rezemata. Podul se va executa la o oblicitate de 700.
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de 3.091,330,54 lei fără TVA, din care:
Cap. 3.5.5. Documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor Faza PT: 10.000,00 lei
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 233.000,00 lei
Cap. 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 15.000,00 lei fără TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 2.803.330,54 lei fără TVA
Cap. 5.1. Organizare de şantier: 30.000,00 lei fără TVA
Durata contractului: 2 luni pentru proiectare şi 8 luni pentru execuţie lucrări şi asistenţă tehnică de la emiterea ordinului scris de începere a lucrărilor/prestare a serviciilor
Sursa de finanţare a investiţiei este asigurată prin:
• Bugetul local şi Programul Anghel Saligny
Nota : Contractul de executie se va semna cu ofertantul castigator dupa semnarea contractului de finantare.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare cel mai târziu cu 13 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acorduluicadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen de răspuns la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
- cu 7 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare;