Serviciile şi lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie constituie elementul central al proiectului Renovare energetică a clădirii Primăriei municipiului Piteşti, cod proiect C5-B2.1.a-1602 în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR/2022), pentru UAT Municipiul Piteşti. Se propune îmbunătăţirea fondului construit printr-o abordare integrată a eficienţei energetice în acelaşi timp conferind...
Serviciile şi lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie constituie elementul central al proiectului Renovare energetică a clădirii Primăriei municipiului Piteşti, cod proiect C5-B2.1.a-1602 în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR/2022), pentru UAT Municipiul Piteşti. Se propune îmbunătăţirea fondului construit printr-o abordare integrată a eficienţei energetice în acelaşi timp conferind respectul cuvenit pentru importanţa construcţiei drept clădire simbol a municipiului, totodată fiind clădire de patrimoniu, ce necesită protecţie. Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei în oraşele din România, în baza Contractului de Finanţare nr. 10662/26.01.2023 – Operaţiunea Renovare energetică moderată a clădirilor publice – Autorităţi locale - Titlu apel PNRR/2022/C5/2/B2.1.a/1, Runda 2. Pentru implementarea în bune condiţii, şi în conformitate cu cerinţele Finanţatorului, UAT Municipiul Piteşti trebuie să contracteze servicii de proiectare (PAC, PT, DTOE, DDE, inclusiv întocmirea documentatiei finale pentru obtinerea autorizatiei ISU), asistenţă tehnică din partea proiectantului, execuţie lucrări şi furnizarea de echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj pentru atingerea obiectivelor, rezultatelor şi indicatorilor asumaţi.
Proiectarea, execuţia lucrărilor, asistenţa tehnică din partea proiectantului, furnizare şi montare de echipamente pentru - Renovare energetică a clădirii Primăriei municipiului Piteşti, cod proiect C5-B2.1.a-1602 în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR/2022).
• Faza I – PROIECTARE
- Proiectarea constă în întocmire:
Proiect tehnic de execuţie (PAC, PT, DTOE, DDE, inclusiv întocmirea documentatiei finale pentru obtinerea autorizatiei ISU),
Documentaţie, verificată de verificatori de proiecte atestaţi (va cuprinde si Planul de situatie topografic vizat OCPI),
Antemasuratori detaliate,
Graficul aferent execuţiei lucrărilor,
Raport de audit energetic la finalizarea lucrărilor,
Liste de cantităţi pentru execuţia lucrărilor şi centralizatoare aferente Documentaţia va fi întocmită în conformitate cu HG nr. 907 din 29 noiembrie 2016 cu modificările şi completările ulterioare, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice
Proiectarea se realizează în conformitate cu prevederile din contract, cu prevederile legale în vigoare, normele şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare.
- Termen de predare Faza I – 2 luni de la emiterea ordinului de începere a contractului.
Verificarea tehnica de calitate a proiectului ethnic intra in sarcina beneficiarului.
Notă: Proiectul tehnic va respecta tema şi obiectivele generale propuse prin DALI menţionat, respectiv Proiect nr. 84/2022 elaborat de către NORTH MUNTENIA ARCHITECTURE S.R.L., parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
De asemenea, proiectul tehnic şi ulterior lucrările executate în baza acestuia, vor respecta:
Contractul de finanţare nr. 10662/26.01.2023, semnat în cadrul Planurului Naţional de Redresare şi Rezilienţă – Componenta 5 – Valul renovării, semnat între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) şi UAT Municipiul Piteşti;
prevederile Ghidului Specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente PNRR în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, inclusiv anexele acestuia;
Principiul "Do No Significant Harm" (DNSH), prevăzut în Comunicarea Comisiei - Orientări tehnice privind aplicarea principiului de "a nu aduce prejudicii semnificative" în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare şi rezilienţă (2021/C58/01);
Ofertantul câştigător îşi asumă preluarea principiilor "Do No Significant Harm" (DNSH) atât în procesul de elaborare a proiectelor - fazele DTAC şi PTh, cât şi monitorizarea şi justificarea implementării acestor principii în timpul execuţiei.
Ofertantul câştigător, respectiv proiectantul, are obligativitatea de a trata, corespunzător şi în concordanţă cu obiectivele de mediu prevăzute în aplicarea principiilor DNSH , modalităţile şi sarcinile pentru execuţia lucrărilor.
• Faza II – EXECUŢIA LUCRĂRILOR, FURNIZAREA ECHIPAMENTELOR ŞI PROBE TEHNOLOGICE ŞI TESTE
- Execuţia lucrărilor se va realiza în conformitate cu autorizaţia de construire, proiectul tehnic verificat şi detaliile de execuţie, prevederile din contract, prevederile legale în vigoare, normele şi standardele tehnice, profesionale şi de calitate în vigoare, precum şi conform documentelor/anexelor contractului.
- Garanţia lucrărilor executate va fi de 60 luni de la data recepţiei la terminarea lucrărilor.
- Termen de execuţie Faza II – 10 luni de la semnarea procesului verbal de predare amplasamentului şi emiterea ordinului de începere a lucrărilor atăt pentru lucrările eligibile cât şi neeligibile.
Termen de execuţie 1 lună pentru probe tehnologice si teste (se suprapune cu ultima luna de executie lucrărilor) – la finalul execuţiei lucrărilor, până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
• Faza III – ASISTENŢA TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI
- Termen de execuţie Faza III - pe toată durata execuţiei lucrărilor, până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Proiectantul va participa la recepţia la terminarea Lucrarilor.
Verificarea proiectului tehnic de către verificatori autorizaţi cade în sarcina Autorităţii Contractante, cu respectarea dispoziţiilor legale.