Servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii: "Modernizare şi extindere piaţă, str. Pieţei, nr. 19, fost tarlaua 48, parcela 2010, Comuna Pleniţa. judeţul Dolj"
Valoarea estimata este de 4.265.028,88 lei fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru...
Servicii de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii: "Modernizare şi extindere piaţă, str. Pieţei, nr. 19, fost tarlaua 48, parcela 2010, Comuna Pleniţa. judeţul Dolj"
Valoarea estimata este de 4.265.028,88 lei fara TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform Legii nr. 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevederilor Caietului de Sarcini): 199.886,05 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.965.993,00 lei, din care:
- subcap.4.1. Constructii si instalatii: 3.613.772,00 lei.
- subcap.4.2. Montaj utilaj tehnologic: 10.251,00 lei
- subcap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi
functionale cu montaj: 142.438,00 lei
- subcap.4.5. Dotari: 199.532,00 lei
- Capitolul 5 Alte cheltuieli: 99.149,83 lei, din care:
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier: 99.149,83 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii 79.319,86 lei
- Subcap.5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier: 19.829,97 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.