Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către ofertantul desemnat câştigător, denumit în continuare Antreprenor, a următoarelor activităţi:
A. Servicii privind proiectarea lucrărilor
Proiectul Pentru Autorizarea Executării Lucrărilor De Desfiinţare ( P.A.D.);
Proiectul tehnic de execuţie şi detalii de execuţie (PTh+DDE+CS);
Pr...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către ofertantul desemnat câştigător, denumit în continuare Antreprenor, a următoarelor activităţi:
A. Servicii privind proiectarea lucrărilor
Proiectul Pentru Autorizarea Executării Lucrărilor De Desfiinţare ( P.A.D.);
Proiectul tehnic de execuţie şi detalii de execuţie (PTh+DDE+CS);
Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.);
Proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.);
Documentaţii tehnice pentru obţinerea tuturor avizelor/acordurilor/autorizaţiilor solicitate prin certificatul de urbanism şi necesare în vederea obţinerii autorizaţiei de construire; în cazul în care va apărea necesitatea obţinerii unui nou aviz sau prelungirea unui aviz existent, obţinut la faza de studiu de fezabilitate, antreprenorul va întocmi şi va depune documentaţia necesară obţinerii avizelori, fără costuri suplimentare. De asemenea, în situaţia în care apar modificări care duc la pierderea avizului de securitate la incendiu obţinut la faza SF (ocazie cu care piesele desenate şi scenariul de securitate la incendiu au fost vizate spre neschimbare), contravaloarea obţinerii acestor avize/acorduri/autorizaţii vor fi suportate de către antreprenor. ( Certificatul de urbanism va fi pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta). Toate taxele necesare obţinerii avizelor vor fi suportate de către Antreprenor;
Devizul general actualizat la această fază de proiectare, inclusiv listele cu cantităţi de lucrări şi preţuri unitare. La momentul solicitării Autorizaţiei de demolare/construire va trebui ca Devizul general la această fază de proiectare să fie avizat de CTE al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi aprobat prin OMJ de către ordonatorul principal de credite (Ministerul Justiţiei);
Scenariul de securitate la incendiu. Avizarea privind securitatea la incendiu pentru obiectivele de investiţii "Pavilion Multifuncţional" şi "Bază Sportivă" – Penitenciarul Mărgineni, se vor realiza în conformitate cu prevederile Deciziei nr. 500494 din 04.12.2017 pentru aprobarea Normelor privind desfăşurarea activităţii de apărare împotriva incendiilor în sistemul administraţiei penitenciare, modificată prin Decizia 311 din 2020. Scenariile de securitate la incendiu pentru fiecare obiectiv vor fi verificate de verificatori de proiecte atestaţi. Taxele necesare verificării scenariilor de Securitate la incendiu vor fi suportate de către Antreprenor;
B. Servicii privind asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor
Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor;
Asistenţă tehnică pentru fiecare fază determinantă;
Acordare asistenţă tehnică suplimentară, la solicitarea Autorităţii Contractante;
Elaborare program de urmărire a comportării lucrării în timp;
Elaborarea documentaţiei as-built (proiect tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor);
Participarea la recepţia lucrărilor.
C. Lucrări de desfiinţare
Asistenţă tehnică pe perioada lucrărilor de desfiinţare;
Recepţia la terminarea lucrărilor, respectiv întocmire raport la terminarea lucrărilor de desfiinţare a Pavilion-N.C. 880-C7-Şcoală;
D. Execuţie de lucrări
Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente construcţiilor propuse conform documentaţiilor tehnice, care vor include şi:
o Lucrările de organizare de şantier;
o Achiziţionarea şi montajul tuturor echipamentelor tehnologice şi funcţionale care necesită montaj şi punerea in functiune
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice opertor economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări , trebuie transmisă în SEAP. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.